خبرهای داغ:
مطلبی:

اجرای طرح تابستانی «شوق رویش» جمعیت هلال‌احمر در همدان

همدان-رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان از اجرای طرح تابستانی «شوق رویش» با شعار جوانان محور حرکت، تابستان متفاوت در جمعیت هلال‌احمر همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۷۲۱۳
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
اجرای طرح تابستانی «شوق رویش» جمعیت هلال‌احمر در همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، احمد مطلبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح تابستانی «شوق رویش» با شعار جوانان محور حرکت، تابستان متفاوت در جمعیت هلال‌احمر شهرستان همدان اجرا شد.

وی بیان کرد: برنامه‌های طرح شامل برنامه‌های ابلاغی، پیشنهادی و مناسبتی بود که با هماهنگی اعضا و با هدف توانمندسازی آنان در جمعیت هلال‌احمر برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان بیان کرد: اعضای شرکت‌کننده در برنامه‌های شوق رویش در سامانه عضویت جمعیت هلال احمر ثبت شده‌اند تا بتوانند در دوره‌های جمعیت هلال احمر هم شرکت کنند و در آینده به عنوان امدادگر یاری‌گر هلال‌احمر باشند.

وی هدف از اجرای این طرح را فعال کردن خانه‌های هلال و کانون‌های سازمان دانست و افزود: از دیگر اهداف این طرح استفاده حداکثری اعضای سازمان از امکانات موجود در جریان غنی سازی اوقاف فراغت آنان، ارتقا نشاط اجتماعی در بین نوجوانان و جوانان، شناسایی و به کارگیری جوانان و داوطلبان توانمند جمعیت هلال احمر در امر تدریس و مربیگری بوده است.

مطلبی عنوان کرد: توانمندسازی اعضا در زمینه کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی و استفاده از اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در مراکز و آشنایی آنان با اهداف و برنامه‌های سازمان جوانان و تربیت اعضا در راستای اهداف جمعیت هلال‌احمر است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای خواهر و برادر کانون‌ها به تفکیک در اجرای برنامه‌های متنوع شوق رویش از جمله برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف، نشست‌ها، اردوهای جهادی الکفیل، جشنواره‌ها و غیره فعالیت داشته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار