خبرهای داغ:
ذوقی‌احسن خبر داد

برگزاری اردوی استعدادهای برتر دو ومیدانی استان همدان

همدان-دبیر هیئت دوومیدانی استان همدان از برگزاری اردوی استعدادهای برتر دو ومیدانی استان همدان با حضور دوندگان برتر و مستعد استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۷۲۹۲
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵
برگزاری اردوی استعدادهای برتر دو ومیدانی استان همدان

سیداصغر ذوقی احسن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: به دعوت هیئت دو ومیدانی استان همدان دوندگان برتر و مستعد استان که در دو مرحله مسابقات لیگ شهید شمسی پور و مسابقات مختلف هیئت دو ومیدانی استان استعدادیابی شده بودند در برنامه اردویی این هیئت حضور یافتند.

وی افزود: در این اردوی دو روزه ۳۰ دونده منتخب از شهرهای همدان، نهاوند، ملایر، قهاوند، کبودراهنگ، تویسرکان، فامنین و قهاوند در گروه‌های سنی نونهالان و نوجوانان در مواد سرعت، استقامت و پرتاب‌ها حضور داشتند.

دبیر هیئت دوومیدانی استان همدان عنوان کرد: دوندگان شرکت کننده علاوه بر مرور تمرینات تخصصی زیر نظر مربیان مجرب هیئت دو ومیدانی استان در کلاس‌های آموزشی و تئوری که توسط اساتید کمیته آموزش در سالن کنفرانس فراهم شده بود شرکت کردند.

وی ابراز کرد: ورزشکاران حاضر در این اردو از امکانات آموزشی، خوابگاهی و تغذیه رایگان هیئت دو ومیدانی استان برخوردار شدند.

ذوقی‌احسن تصریح کرد: مرحله نهایی و سوم لیگ شهید شمسی پور در پایان شهریور ماه امسال با حضور دوندگان مستعد از سراسر استان برگزار خواهد شد و نفرات برتر در قالب تیم های منتخب استان در مسابقات مختلف کشوری شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار