اختتامیه طرح بوستان سلامت در سرخه برگزار شد

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا(س) سرخه از برپایی اختتامیه طرح بوستان سلامت و جوانه های صالحین با همکاری کارگروه جهاد فرهنگی در بوستان سلامت خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۷۳۱۱
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، با آغاز فصل تابستان فعالیت پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی شهرستان سرخه با برپایی کلاس های تابستانه در غالب طرح جوانه های صالحین در رشته های مختلف آموزشی باهدف ایجاد اوقات مفرح همراه با آموزش و یادگیری برگزار و در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید به کار خود پایان می دهد.

زهرا ادهم بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا(س) سرخه با برپایی اختتامیه این طرح در این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طرح جوانه های صالحین باهدف تشکیل و تقویت، تعالی و فراهم ساختن شرایط جذب جوانان به بسیج برگزار شد، چراکه جوانه های صالحین می توانند نقش آفرین باشند.

 او افزود: کلاس های جوانه ها با استقبال خوبی در رشته های مختلف با استقبال بسیجیان برپا و در جهت برگزاری اختتامیه طرح و اختتامیه بوستان سلامت، آماده سازی فضا و ایستگاه نقاشی توسط نوجوانان گروه جهاد فرهنگی شهید ابراهیم هادی در بوستان معلم برپا شد.

بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا(س) سرخه در ادامه اضافه کرد: این مراسم با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و قرائت دعای توسل همراه بود و در حاشیه آن با استقبال خوب کودکان ایستگاه نقاشی برپا شد.

ادهم خاطرنشان کرد: انجام بازی‌های سرگرمی و ورزشی از قبیل منچ، مارپله، دارت، حلقه و طناب کشی از دیگر برنامه های اجرایی در این اختتامیه بوده است.

گفتنی است جشن آغاز امامت امام زمان(عج) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین احسانی و مداحی جوانان بسیجی محمد امین جمال، حسین ادهم و رسول حمزه بعد از نماز مغرب وعشا در کانون کمیل بن زیاد در مسجد و مجمع امام حسن مجتبی(ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت(ع) سرخه برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار