مسئول بسیج دانش‌آموزی استان مرکزی اعلام کرد

بهسازی و شاداب سازی ۱۳۰ مدرسه استان مرکزی در طرح شهید «عجمیان»

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان مرکزی گفت: امسال طرح شهید «روح‌الله عجمیان» در ۱۳۰ مدرسه استان با هدف بهسازی و شاداب‌سازی فضای مدارس برای دانش‌آموزان اجرا شد.
کد خبر: ۹۶۲۷۳۳۴
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶

سرهنگ پاسدار مجید غلامی مسئول بسیج دانش‌آموزی استان مرکزی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با اشاره به اجرای طرح شهید «عجمیان» در مدارس استان مرکزی گفت: طرح شهید عجمیان امسال در ۱۳۰ مدرسه استان در حال اجرا است.
وی افزود: در قالب این طرح مشترک میان بسیج سازندگی، بسیج دانش آموزی و نوسازی مدارس گروه‌های جهادی دانش‌آموزی نقاشی، رنگ آمیزی و شاداب سازی فضای مدارس و کلاس‌ها را انجام می‌دهند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان مرکزی با بیان اینکه این طرح اکنون در سطح شهرستان‌های استان به صورت فعال از سوی گروه‌های جهادی در حال انجام است و تا یکم مهرماه ادامه دارد، افزود: تا به امروز ۱۵۰ گروه جهادی دانش‌آموزی در این طرح فعالیت داشته‌اند.
غلامی اضافه کرد: نواختن زنگ مقاومت در مدارس همزمان با آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس، اعزام راوی به مدارس جهت تشریح رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس، نمایش فیلم، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری یادواره‌های شهدا در مدارس و اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان پیشرفت از برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی استان مرکزی در طول سال تحصیلی است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار