خبرهای داغ:
آخشیک تأکید کرد

لزوم همکاری‌های بیشتر نهادهای فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه

همدان-رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر بر لزوم همکاری‌های بیشتر نهادهای فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه، ارتقای سرانه مطالعه و فرهنگ کتابخوانی تأکید کرد.
کد خبر: ۹۶۲۷۴۱۲
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
لزوم همکاری‌های بیشتر نهادهای فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه

سید مهدی آخشیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به تشکیل جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش جوکار و بخش زند اظهار کرد: در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش جوکار که با حضور محمد فارسی بخشدار جوکار و حبیب غلامی شهردار ازندریان و جمعی از دهیاران و کتابداران بخش جوکار و ازندریان تشکیل شد بر لزوم همکاری‌های بیشتر نهادهای فرهنگی در سطح بخش جوکار در راستای ارتقای سرانه مطالعه و فرهنگ کتابخوانی تاکید شد.

وی افزود: در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد 6 ماه نخست سال جاری کتابخانه‌های عمومی سطح بخش جوکار راهکارهایی برای انجام برنامه‌هایی در راستای مشارکت عمومی در ارتقای فرهنگی بخش ارائه شد.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر همچنین با اشاره به تشکیل جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی بخش زند افزود: در این جلسه که با حضور محمدرضا احمدی بخشدار زند، محمد حسین روستایی شهردار زنگنه، سرهنگ روستایی نماینده حوزه مقاومت امام حسین(ع)، دهیاران و روحانیان شهر زنگنه و روستاهای پری و مهدویه نماینده اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد کتابداران این بخش به ارائه گزارشی از فعالیت‌های ترویجی در سال جاری پرداختند.

وی ادامه داد: همچنین علاوه بر بررسی عملکرد کتابخانه‌های بخش  زند بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های این بخش که شامل جلب مشارکت واحدهای صنفی، تولیدی و معدنی سطح بخش، استفاده از ظرفیت خیرین برای پیشبرد اهداف کتابخانه‌های عمومی است در راستای توسعه خدمات کتابخانه‌ای در سطح بخش زند تاکید شد.

آخشیک عنوان کرد: در این جلسه بر لزوم تکمیل سالن آمفی تئاتر کتابخانه شهید آزموده شهر زنگنه نیز تاکید شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار