آخشیک:

شهدا الگوهایی کامل و جاویدان برای تمام عصرها هستند

همدان-رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر شهدا را الگوهایی کامل و جاویدان برای تمام عصرها خواند و گفت: استشمام رایحه  شهید و شهادت لازمه جامعه امروز ما است .
کد خبر: ۹۶۰۵۴۱۸
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدمهدی آخشیک با اشاره به دیدار با خانواده معظم دو شهید اظهار کرد: دیدار نخست با خانواده معزز شهید «سید جواد موسوی» همراه با داوود فرجی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، وحید غلامی رییس اداره مخابرات و سرهنگ احمد اکبری فرمانده حوزه مقاومت امام رضا(ع) بسیج ادارات، اصناف و کارخانجات صورت گرفت .

وی افزود: پاسدار شهید «موسوی» متولد ۱۳۳۷ در شهرستان ملایر است که در شهریورماه ۱۳۶۰ به فیض عظیم شهادت نائل شد و در دیداری که با خانواده معظم ایشان صورت گرفت پدر شهید شخصیتی کتابخوان و اهل فرهنگ بوده که هم صحبتی و حضور  در کتابخانه شخصی در کنار نام شهید حال و هوایی دلچسب در عصر یک روز گرم بهاری را رقم زد .

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر همچنین از دیدار با خانواده مکرم طلبه بسیجی شهید «رسول صالحیان» خبر داد و گفت: شهید «صالحیان» متولد ۱۳۴۳ در ملایر بود که در عملیات کربلای ۴ در شلمچه به فیض شهادت رسید .

وی دیدار با مادر مکرم و خانواده شهید صالحیان را هم دیداری با حال و هوایی معنوی و روحانی توصیف کرد و افزود: شهید صالحیان شهید طلبه و دانش پژوهی بود که به دلیل علاقمندی و کتابخوانی ایشان کتاب‌های زیادی در کتابخانه شخصی به یادگار گذاشته است .

آخشیک شهدا را الگوهایی کامل و جاویدان برای تمام عصرها خواند و افزود: شهدا رهروان صدیق ائمه معصوم(ع) هستند و دیدار و دلجویی  از خانواده مکرم شهدا علاوه بر وظیفه انسانی و شرعی حال و هوایی وصف ناشدنی بر انسان حاکم کرده و استشمام رایحه  شهید و شهادت لازمه جامعه امروز ما است .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار