آیت الله شعبانی:

امروز نماز جمعه محلی برای مطالبه‌گری و وحدت است

همدن- نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی اقامه نماز با حکم ولی فقیه است، گفت: امروز نماز جمعه محلی برای مطالبه‌گری و وحدت است.
کد خبر: ۹۶۲۷۴۹۳
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴
امروز نماز جمعه محلی برای مطالبه‌گری و وحدت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در آیین تکریم و معارفه امام جمعه تویسرکان  با بیان اینکه یکی از برکات انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی اقامه نماز با حکم ولی فقیه است، اظهار کرد: هرچند در قبل از انقلاب اسلامی نماز جمعه در برخی شهرهای کشور اقامه می‌شد اما فرق بین اقامه این نماز با بعد از انقلاب اسلامی در این بود که بعداز پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی ائمه جمعه با حکم ولی فقیه منصوب شدند و امروز نماز جمعه محلی برای مطالبه‌گری و وحدت است و نماز جمعه می‌تواند حتی در موضوعات بین المللی هم تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به نقش امام جمعه در هر شهرستان گفت: کارامام جمعه این است که در خدمت اسلام و مردم باشد و این دو خدمت می‌تواند منشأ خیرات و برکات برای اسلام و مسلمین باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: امروز در شهرستان تویسرکان به جای پرداختن به حاشیه باید به وحدت و حل مشکلات مردم  فکر کرد، مسائل حاشیه‌ای را رها کنید و با وحدت و همدلی برای پیشرفت شهرستان تویسرکان قدم بردارید .

وی با تشکر از تلاش‌های حجت‌ الاسلام سید موسی حسینی مجد امام جمعه سابق تویسرکان گفت: من از تلاش بیش از ۱۰ سال ایشان در شهرهای اسدآباد و تویسرکان تقدیر می‌کنم که خالصانه و با تواضع و فروتنی با مردم برخورد کرد و منشأ خیرات و برکاتی در این دو شهر بود و همچنین برای حجت الاسلام زمانی موسوی که از سال ۹۲ در سنگر نماز جمعه حضور دارند و مشکلات را به خوبی می‌شناسند و می‌توانند علت‌ها را پیگیری کنند آروزی موفقیت دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار