خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین؛

دستاوردهای دفاع مقدس تمام شدنی نیست

دستاوردهای دفاع مقدس تمام شدنی نیست
سردار رفیعی آتانی گفت: در جنگ به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم و امروز برای عبور از مشکلات، با اتکا به دوران پرافتخار دفاع مقدس می‌توانیم بر آن فائق شویم. دستاوردهای دفاع مقدس تمام شدنی نیست و استمرار دارد.
کد خبر: ۹۶۲۷۶۰۵
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵

 

قزوین_به گزارش بسیج، صبح امروز نشست خبری فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین، با حضور اصحاب رسانه های جمعی استان قزوین با محوریت تبیین برنامه های هفته دفاع مقدس، در سالن شهید پرویز دفتر فرماندهی سپاه استان قزوین برگزار شد. 

 

دفاع مقدس، ماجرای عاشورا و کربلای حسینی است

 

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در این نشست با تبریک آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) بیان کرد: در ایام دفاع مقدس ماجرایی که با آن مواجه می شویم همچون ماجرای محرم و عاشورای حسینی است. ما به اهداف مهم و مکتبی رسیدیم که ۱۴۰۰ سال است از آن ارتزاق می کنیم و هر سال اثربخشی آن بیشتر می شود.

 

وی گفت: شاید در باور ما نمی گنجید که یک روز برادران اهل تسنن در باریکه غزه بگویند اگر نبرد ادامه یابد به کربلا گره می خورد. دفاع مقدس ما نیز از این جنس است و اگر در این زمان به آن مراجعه می کنیم نسخه جدید آن را می بینیم. 

 

ایمان رزمندگان دفاع مقدس امروز در جبهه مقاومت جریان دارد

 

سردار رفیعی آتانی در ادامه با اشاره به اینکه دفاع مقدس دستاوردهای زیادی داشته و دارد اظهار کرد: سه ضلع ماندگار دفاع مقدس مایه پیروزی ما شد. ضلع اول، ایمان به خداوند متعال است. همان ایمانی که امروز در سرتاسر جبهه مقاومت در دنیای اسلام دیده می‌شود و امروز قرائت قرآن کودک ۱۰-۱۱ ساله غزه ای زیر آوار ساختمان ‌ها و مصاحبه دختر اسماعیل هنیه مورد توجه دنیا قرار گرفته است که برگرفته از ایمان است.

 

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف استان قزوین عنوان کرد: خدا با شهادت اسماعیل هنیه به ما شرافت داد و ما برای این شرافت خود را آماده کردیم که با ایمان به خدا و وعده الهی شرافت می گیریم که یکی از این شرافت ها این بود که از آبروی انقلاب دفاع کنیم.

 

رسانه ها به نقش امام راحل در هدایت جنگ بپردازند 

 

وی دومین مولفه را رهبری امام راحل عنوان کرد و افزود: دومین ضلع اقتدار و دستاوردهای دفاع مقدس رهبری امام عزیز بود؛ نقش امام در هدایت جنگ از لحظه‌ای که هدایت را به عهده گرفتند تا اتمام آن نقشی بی جایگزین و بی‌بدیل بود؛ نقش امام دومین ضلع اقتدار و دستاورد دفاع مقدس بود و رسانه ها باید به نقش امام راحل در هدایت جنگ بپردازند. 

 

نقش مردم، ضلع سوم اقتدار دفاع مقدس است 

 

سردار رفیعی آتانی در ادامه سومین مولفه را قدرت و پشتیبانی مردم عزیز نامید و گفت: سومین ضلع اقتدار و دستاورد دفاع مقدس نقش مردم عزیز در همه حوادث هم قبل از انقلاب، هم در دوران دهه ۶۰ مظلوم و هم دوران پرافتخار دفاع مقدس بود که با حضور و حمایت مردمی توانستیم این کار بزرگ را انجام دهیم؛ با ایمان به خدا، اطاعت از امام و رهبری و برخورداری از پشتوانه مردمی توانستیم این نقش‌های بزرگ را انجام دهیم.

 

دستاوردهای دفاع مقدس تمام شدنی نیست

 

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: حتی در دولت چهاردهم که شعارش دولت وفاق ملی است جز با این سه ضلع نمی‌توانیم قدرت ساخته و کاری را پیش ببریم؛ ما در دوران دفاع مقدس هدف مشترکی برای همه ساختیم. هم برای رزمنده اول خط، هم فرمانده جنگ، هم برای مردمی که در مساجد پشتیبان جنگ بودند، هم برای سیاسیون همه اهدافشان یکی شد و آن دفاع از انقلاب در مقابل هجوم دشمنان بود و این نسخه ای است که در هر حادثه و برای عبور از هر گردنه‌ای با ایمان به خدا، اطاعت از رهبری و پشتوانه و حمایت مردمی می‌توانیم مشکلات را حل کنیم و اکنون می بینیم که دستاوردهای دفاع مقدس تمام شدنی نیست و ادامه و استمرار دارد.

 

ابهت شرق و غرب را در عرصه بین الملل با اقتدار شهدا درهم شکستیم

 

وی بیان کرد: حتی در نقش آفرینی‌مان در منطقه و بین‌الملل هم توانستیم با اقتدار شهدا آنچه را که به دست آوردیم به جلو ببریم؛ ما ابهت ابرقدرت‌ها را در شرق و غرب شکستیم و به دنیا نشان دادیم که می‌توانیم با اتکا به باورهای درونی خود ابهت آمریکایی‌ها را بشکنیم؛ در جنگ به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم و امروز برای عبور از مشکلات با اتکا به دوران پرافتخار دفاع مقدس می‌توانیم بر آن فائق شویم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار