خواهر دبیر کل سابق حزب الله لبنان

«رسانه» حرکت مردمی را زنده نگه داشته است

خواهر شهید «عباس موسوی» دبیر کل سابق حزب الله لبنان با بیان اینکه رسانه در کنار مقاومتدویال متصل به هم است نقش رسانه را مهم برشمرد و گفت: رسانه حرکت مردمی را زنده نگه داشته است.
کد خبر: ۹۶۲۷۶۸۱
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲

«رسانه» حرکت مردمی را زنده نگه داشته است

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان «سیده هدی موسوی» خواهر شهید «عباس موسوی» دبیر کل سابق حزب الله لبنان در نخستین اجلاسیه شهدای زن و رسانه محور مقاومت که همزمان با یادواره شهید طاهره حداد نژاد شهید شاخص بسیج رسانه کشور در تالار مرکزی رشت برگزار شد به خبرنگار ما گفت: صحبت های یکی از شهدا توجهم را جلب کرد؛ «او‌گفت اگر به دنبال امام زمان (عج) هستی، او را در چهره‌های سربازانش خواهی دید» 

 

 وی افزود: شهدا مانند شمع‌هایی هستند که خود را فدای دیگران می‌کنند تا راه را برای دیگران هموار سازند، این شهدا خون خود را در راه برپایی دولت صاحب الزمان نثار کردند، آن‌ها قهرمانانی هستند که پیام‌های علمی و عملی خود را با خون شهادت نوشتند.

 

 موسوی شهدا را مدرسان هدایت و علم بیان کرد و گفت، شهدا با خون پاک خود بر منبر هدایت و علم نشسته و نور زندگی‌شان را به مردم می‌تابانند، آن‌ها دفاتر خود را با مهر شهادت ختم کردند و کسانی هستند که ذکر عارفان و دعاهای سحرگاهی ربانیان را درک کردند. 

 

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند «شهدا بر مسیر قدس گام نهادند و افتخار بزرگ را نصیب خود کردند افزود: شهدا مردم عادی نیستند بلکه گنجینه‌ها و ذخایرند.

 

 موسوی با اذعان به اینکه شهدا کسانی هستند که امت را به سوی حقیقت هدایت می کنند تصریح کرد: شهدا از پیر و کودک گرفته تا اصحاب رسانه‌ و خبرنگاران از دسیسه‌های خائنانه صهیونیستی در امان نماندند.

 

وی ادامه داد:همان‌طور که سید عباس گفت«آنان یاران ابی عبدالله(ع) هستند، اگر بخواهیم عظمت این شهدا را بشناسیم، باید به خشم دشمنان نگاه کنیم. این مجاهدان امت را به سوی حق هدایت کردند و حق در منظر جهانیان نمایان شد.» 

 

خواهر دبیرکل سابق حزب الله لبنان از نقش طوفان قدس در نمایاندن چهره واقعی و وحشیانه آمریکا و اسرائیل و آشکارسازی اهمیت مسئله فلسطین گفت و اظهار کرد: امروز حقانیت قدس به تمامی ملت‌های جهان اثبات شد و تحولی هم در اروپا و هم جهان اسلام ایجاد کرد.

 

 وی اضافه کرد:این روشنگری هم با روایت صورت ظاهری و تراژدی ماجرا، و هم در ابعاد نظامی، سیاسی و استراتژیک پیروز است.

«رسانه» حرکت مردمی را زنده نگه داشته است

موسوی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند «پیروزی نزدیک است و اسرائیل شکست‌خورده است» گفت: این محور روز به روز عظیم‌تر و بزرگ‌تر می‌شود تا جایی که امروز به موضوعی برای افتخار در سطح جهانی تبدیل شده است.

 

وی بر ضرورت اهمیت و نقش رسانه تاکید کرد و افزود:این مقاومت اگرچه در تمامی نقاط جهان مشهود نیست اما با نقش رسانه ها و خبرنگاران، پیروزی آن به اندازه نقش گلوله مهم است.

 

موسوی همچنین با بیان اینکه خبرنگاران در قلب رویدادها قرار دارند به شهادت جمعی از خبرنگاران غزه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران نیز از وحشی‌گری این رژیم جنایتکار در امان نماندند؛ آنان جان خود را فدای رسالتشان کردند و خون خود را نثار نمودند، و خانواده‌هایشان نیز در معرض خطر قرار گرفتند. 

 

وی افزود:خبرنگاران هیچ‌گاه از ادامه نقش خود در جهاد غافل نشدند و برای بیان مظلومیت مردم فلسطین و نمایاندن حق در برابر ستمگران در میدان حضور دارند.

 

موسوی با بیان اینکه «رسانه» حرکت مردمی را زنده نگه داشته است نقش رسانه را مهم برشمرد و گفت: رسانه در کنار همدردی در کنار مقاومت است و همچون دو بال متصل به هم حرکت می‌کند.

 

وی با اذعان به اینکه جهاد نظامی بدون رسانه تحقق نمی‌یابد و حقایق و اهداف آن محقق نمی‌شود گفت: هر کس صدای خود را در برابر دشمن بلند کند چه باموضع‌گیری،چه با قلم، چه با تصویر یا کلمه، شریک در معرکه جهاد است و اگر جان خود را از دست بدهد، شهید راه قدس خواهد بود اگر این شهدا نبودند مقاومت اینقدر قوی نمی شد‌.

 

خواهر دبیرکل سابق حزب لبنان باگرامیداشت یادو خاطره شهدای خدمت، راه مقاومت و راه سید علی را، راه امام حسین(ع) دانست و گفت: شهید رئیسی و شهید عبداللهیان هیچوقت دست از حمایت از مقاومت و مجاهدان نکشیدند و انواع حمایت‌ها را ارائه دادند و از هیچ تلاشی در عرصه دیپلماسی یا سیاست دریغ نکردند.

 

 به گفته وی اگر تمام جهان علیه ما متحد شوند، ضعیف‌تر از خانه عنکبوت خواهند بود.

 

موسوی در پایان با سلام و صلوات به ارواح مجاهدان دلیر، به پیرمردان و کودکان، به مادران داغدار و به هر کسی که در راه آزادی سرزمین مقدس قدس جانفشانی کرده است گفت: عزت و کرامت و افتخار برای شهدا و پیروزی تنها از جانب خداوند است.

«رسانه» حرکت مردمی را زنده نگه داشته است

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار