خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری:

توسعه باید همراه با حفاظت از محیط زیست و حقوق شهروندان باشد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: توسعه پایدار می‌تواند کشور را به سمت پیشرفت همه جانبه سوق دهد که این توسعه باید با رعایت اصول و ضوابط محیط زیست و حقوق شهروندان در این زمینه باشد.
کد خبر: ۹۶۲۷۶۸۶
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان جلسه کمیسیون استانی ماده ۱۱ قانون هوای پاک با حضور محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان، مصطفی میرشکار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و سایر اعضای کمیسیون در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد.

خانچی در این جلسه با اشاره به اهمیت و جایگاه این کمیسیون اظهار داشت: رویکرد کمیسیون ماده ۱۱ هوای پاک رفع مشکلات واحدهای صنعتی، کمک به رونق فعالیت‌های توسعه‌ای و تولیدی و ایجاد اشتغال با حفظ تمام جوانب زیست محیطی است و می‌کوشیم تصمیمات به نفع تولید باشد.

وی با اشاره به تأکید استاندار مبنی بر هدایت و همراهی سرمایه گذاران در تسهیل شرایط گفت: رویکرد ما در همه برنامه ها، همراهی با تولید کنندگان است اما به این نکته هم توجه داریم که این کمیسیون ها، روزنه ای برای دور زدن قانون و سوء استفاده افراد سودجو ایجاد نکند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تصریح کرد: محیط پاک و به دور از هرگونه آلودگی از حقوق قطعی شهروندان است و نباید به واسطه حمایت از یک واحد تولیدی خدشه دار شود.

وی ادامه داد: توسعه متعادل و پایدار می‌تواند کشور را به سمت پیشرفت همه جانبه سوق دهد که این توسعه باید با رعایت اصول و ضوابط محیط زیست و حقوق شهروندان در این زمینه باشد.

خانچی به نزدیک بودن ایام آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و افزود: تلاش برای ایجاد محیط پاک و با نشاط در استان برای سال تحصیلی یکی از وظایف دستگاه های متولی و صنایع استان می باشد و با همگرایی بیش از بیش باید محیطی با نشاط و پاک برای شهروندان عزیز سراسر استان ایجاد نمود.

در این نشست، پرونده حدود ۷ واحد صنعتی، تولیدی و معدنی که با مشکلات توسعه پایدار و مشکلات مرتبط با محیط زیست مواجه هستند مورد بررسی قرار گرفت.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار