خبرهای داغ:

کارگاه‌ «آشنایی با علل ناباروری در مردان و زنان» در تبریز برگزار می‌شود

معاون پشتیبانی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: کارگاه‌ آشنایی با علل ناباروری در مردان و زنان و آشنایی با سرطان سینه در زنان و راه‌های خودآزمایی آن در ادارات استان توسط جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۷۷۸۵
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اکبر شوقی اظهار کرد: معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی به عنوان گسترده‌ترین سیستم آموزشی در کشور و دارای سابقه طولانی در حوزه آموزش بوده و مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان نیز از مهم‌ترین مراکز فعال در حوزه جوانی جمعیت و درمان ناباروری و درمان برخی از بیماری‌های خاص مردان و زنان در استان است.

وی افزود: با توجه به لزوم آگاه‌سازی و پیشگیری از برخی بیماری‌های خاص در مردان و زنان و همچنین در راستای جوانی جمعیت، جهاد دانشگاهی استان آمادگی خود را برای برگزاری دوره‌های آموزشی «آشنایی با علل ناباروری در مردان و زنان» و «آشنایی با سرطان سینه در زنان و راه‌های خودآزمایی آن» برای کلیه کارکنان و خانواده‌های ارگان‌های مختلف با ارائه تخفیف اعلام می‌دارد.

شوقی مطرح کرد: ارگان‌هایی که تمایل به برگزاری این دوره در محل آن مجموعه دارند، جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز آموزش شماره ۳ جهاددانشگاهی استان با شماره ۳۶۵۵۵۷۴۵ تماس بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار