خبرهای داغ:
سردار سلیمانی در نخستین رویداد ملی جهادگران کسب و کار بسیج اصناف:

امروز هیچ مشکل لاینحلی در کشور نداریم/ با سخنرانی نمی‌شود در اقتصاد کشور تحول ایجاد کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما امروز هیچ مشکل لاینحلی در کشور نداریم؛ همه مشکلات با مشارکت مردم و همت مسئولان قابلیت حل شدن دارند.
کد خبر: ۹۶۲۷۹۱۴
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار «سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز سه شنبه (27 شهریور) طی سخنانی در نخستین رویداد ملی جهادگران کسب و کار بسیج اصناف، اظهار کرد: امروز ظرفیت‌های سپاه و بسیج، تمام قد آماده ورود به میدان در همه عرصه‌های اقتصادی مورد نیاز کشور هستند.

وی افزود: امروز هم راه و مسیر کشور برای پیشرفت، مشخص است و هم ظرفیت‌های کم‌نظیری در سرزمین‌مان وجود دارد؛ در چنین شرایطی، نیروهای پیشران به ویژه در حوزه‌های اقتصادی، باید طرح‌‎های توسعه‌ای خود را با قوت و قدرت به اجرا دربیاورند.

سردار سلیمانی گفت: هم‌اکنون سازماندهی بسیج در همه عرصه‌ها، یک سازماندهی قوی است که البته قابلیت تکامل را نیز دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به عظمت تمدنی ایران در سده‌های گذشته اظهار کرد: در دوره‌ای از تاریخ، عظمت ملت ما به اندازه‌ای بود که از شرق تا غرب دنیا را فرا گرفته بود و زبان فارسی، از زبان های مهم دنیا محسوب می‌شد؛ تمدن بزرگی شکل گرفته بود که کشورها و ملت‌های دیگر، به یادگیری زبان فارسی متمسک شده بودند؛ و چه زیبا امام خامنه‌ای عزیز فرمودند که کاری کنید خارجی‌ها برای فراگیری علم و دانش، ناگزیر به یادگیری زبان فارسی شوند.

سردار سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه امروز نقش اصناف و بازاریان برای به میدان آوردن مردم در جهت تحقق اقتصاد قوی و مستحکم در کشور، بسیار مهم و تعیین‌کننده است، عنوان کرد: همه اقشار بسیج دارای سهم‌ها و نقش‌های مهمی در جامعه هستند و بسیج اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی کشور نیز باید به عنوان پیشران طرح‌های اقتصادی کشور عمل کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز بسیاری از مردم در مناطق مختلف دنیا علاقمند هستند که از کالاهای تولیدی ملت ایران استفاده کنند، تصریح کرد: با سخنرانی نمی‌شود در اقتصاد کشور تحول ایجاد کرد؛ ما باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را شاخص راه خود قرار دهیم همانگونه که در دوران دفاع مقدس، امام خمینی(ره) شاخص‌ها را برای ملت تعیین کردند و در نهایت، توفیق از آن ملت ایران اسلامی شد.

سردار سلیمانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: کافی است برای درک عظمت امروز ملت ایران، شهریور 1359 که صدام به ایران حمله کرد را با شهریور 1320 که ایران در دوره رضا خان مورد حمله واقع شد، مقایسه کنیم؛ اصلا سابقه نداشت که هیچ پادشاهی در کشور ما، بدون ذره‌ای مقاومت و بدون هیچ قید و شرطی، تسلیم بیگانگان شود؛ تنها پادشاهی که اینگونه مفتضحانه عمل کرد، رضا پهلوی بود. البته 5 سال هم محمدرضا پهلوی در دوره اشغال توسط متفقین، پادشاه کشور بود که در این دوره، حتی یک مصاحبه هم علیه اشغالگران انجام نداد؛ پهلویِ دوم، آنقدر بی‌کفایت بود که با لباس نظامی، به سردمداران رژیم های اشغالگر در تهران «احترام» گذاشت.

وی عنوان کرد: رضا پهلوی از چند سال قبل از اِشغال ایران، مقدمات اِشغال ایران را فراهم کرد؛ او دستور داده بود که عشایر که مرزداران تاریخی ایران بود، سلاح‌های خود را بفروشند. حتی مغول‌ها و تیمور هم نتوانستند ایران را به طور کامل اِشغال کنند اما در زمان پهلوی‌‎های اول و دوم، ایران به طور کامل و بدون هیچ قید و شرطی تسلیم شد.

سردار سلیمانی در ادامه عنوان کرد: در جهاد اقتصادی باید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را نصب العین قرار داد و با تکیه بر نیروی مردم و بهره‌گیری از الگوی ملت ایران در دوران دفاع مقدس که ما را به پیروزی قطعی و عزت آفرین رساند، حرکت کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش پایانی صحبت های خود گفت: ما امروز هیچ مشکل لاینحلی در کشور نداریم؛ همه مشکلات با مشارکت مردم و همت مسئولان قابلیت حل شدن دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار