خبرهای داغ:

سونیا بدیع از خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی در جشنواره زرسا حائز رتبه شد

خبرنگار و طنزنویس خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی در دومین جشنواره فرهنگی و هنری زرسا که به صورت کشوری برگزار گردید، حائز رتبه شد.
کد خبر: ۹۶۲۸۰۸۴
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی و هنری کشوری زرسا در ارومیه برگزار شد و از برگزیدگان تجلیل به عمل آمد.

سونیا بدیع خبرنگار و طنزنویس خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی در بخش یادداشت حائز رتبه دوم شده و در بخش تیتر نیز شایسته تقدیر شد.

ولیزاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در اختتامیه این رویداد افزود: ۷۵ اثر از بین ۸۰۰ اثر ارسالی به دومین جشنواره زرسا انتخاب و برگزیده شدند. 

وی با بیان اینکه جوانی جمعیت و ترویج فرزندآوری محور اصلی این رویداد است، افزود: آگاه سازی جامعه و فرهنگسازی با کمک ظرفیت رسانه می‌تواند در موضوع جمعیت راهگشا باشد. 

اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی هنری زرسا به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و با حضور ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، الهامی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری، ولی زاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، موسویان مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی، اصحاب رسانه، جمعی از مسئولین و نامزدهای آثار منتخب در باغ رستوران سنتی آنا ارومیه برگزار گردید.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار