خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

۹۴۰ برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می شود

۹۴۰ برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می شود
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ۹۴۰ برنامه برای اجرا و برگزاری در هفته دفاع مقدس این استان تدوین شده است.
کد خبر: ۹۶۲۸۱۲۳
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر سردار علی رزمجو روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: از مهمترین برنامه های هفته دفاع در سال جاری می توان به رژه نیروهای مسلح، برگزاری همایش بررسی ابعاد حقوقی دفاع مقدس در حوزه بین الملل، گردهمایی نیروهای مسلح در ستادهای اقامه نماز جمعه، افتتاح نمایشگاه دست آوردهای انقلاب اسلامی در ساحل خلیج فارس و اجرای برنامه های شبانه اشاره کرد.

وی افزود: اجرای همایش «دفاع مقدس، حکمرانی صالح و کارآمد»، جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به تولیدکنندگان برتر، «همایش جوانان مومن، فاتحان انقلاب اسلامی» و مراسم تجلیل از سربازان نمونه از دیگر برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس در استان بوشهر به شمار می رود.

فرمانده سپاه امام صادق ( ع) استان بوشهر تصریح کرد: همچنین «همایش مدیریت جهادی و بزرگداشت ۵۶ شهید جهادگران استان بوشهر»، مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، مراسم عطرافشانی قبور مطهر شهدا، «همایش سیاسی و بصیرتی» و اجرای عملیات احداث ساختمان ستاد ناحیه مقاومت عسلویه در این هفته اجرایی می شود.


رزمجو با اشاره به ضرورت تببین فرهنگ ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس برای نسل کنونی و آیندگان عنوان کرد: نقش رسانه ها در جهاد تبیین و رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس مهم و حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: امسال هفته دفاع مقدس بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری به نام « در راه فتح قله ایم » نام گذاری شده است.

فرمانده سپاه امام صادق ( ع) استان بوشهر از دوران دفاع مقدس به عنوان برگ زرین ۴۵ سال عمر با برکت نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: در این دوران هشت سال شاهد حضور نسل های مختلف در عملیات ها علیه رژیم متجاوز بعثی بودیم که بدون هیچ چشمداشت و به صرف اخلاص تا پای جان از انقلاب و نظام دفاع کردند.

رزمجو دوران دفاع مقدس را آکنده از حماسه، شجاعت، ایثار، عزت و سلحشوری ذکر کرد و گفت: این دوران تجلی وحدت مردم و نمایشگاهی از خودگذشتگی مردم ایران برای حفظ انقلاب شان بود که به جهانیان عرصه شد.

وی با اعلام این که جمهوری اسلامی ایران در این ۴۵ سال به یک قدرت برتر نظامی و اقتدار بی نظیر در فضای بین الملل تبدیل شده، یادآور شد: از لحاظ تجهیزات نظامی کشورمان در بالاترین سطح بازدارندگی قرار دارد که این توان سبب عزت و سرافزاری در مقیاس جهانی شده است.

۹۴۰ برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می شود
انتهای پیام/

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار