خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری خبر داد

توزیع ۶۰۰ بسته کیف و لوازم التحریر بین دانش آموزان بی بضاعت

همدان-فرمانده سپاه نهاوند از توزیع بیش از ۶۰۰ بسته کیف و انواع لوازم التحریر به کمک خیران پایگاه و اقشار بسیج به مناسبت هفته دفاع مقدس بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۸۱۸۱
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
توزیع ۶۰۰ بسته کیف و لوازم التحریر بین دانش آموزان بی بضاعت

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در نشست خبری با اصحاب رسانه نهاوند به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امسال برنامه‌های چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار «در راه قله هستیم» برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال به کمک خیران پایگاه و اقشار بسیج بیش از ۶۰۰ بسته کیف و انواع لوازم التحریر به مناسبت هفته دفاع مقدس بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع می‌شود و تاکنون نیز تعدادی از پایگاه‌ها بیش از شروع سال تحصیلی این کار را انجام داده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: بیش از ۱۴۰ عنوان برنامه توسط محلات و اقشار خواهر و برادر طی هفته دفاع مقدس پیشبینی شده که با حضور بسیجیان در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره همه شهدا به ویژه ۸۵۳ شهید شهرستان نهاوند و امام راحل و عظیم‌الشأن اظهار کرد: امسال برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده که مهمترین آنها شامل رونمایی از کتاب «صاحب‌دل بی‌دل» کتاب شهید «محمد گودرزی» با موضوع دفاع مقدس، تولید گزارش مستند بمباران نهاوند و بانوان جهادی، برای اولین بار برگزاری انواع مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری نمایشگاه عکس ویژه دفاع مقدس با موضوع نهاوند است.

مختاری با تأکید بر حفظ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده با اشاره به ضرورت معرفی شهدا به عنوان الگو در جامعه گفت: از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان به دیدار با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا، همایش بانوان رزمنده، میقات صالحین، برگزاری یادواره‌های شهدا و سالگرد شهید همدانی، رژه خوردویی، افتتاح پروژه‌ها و... اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار