فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان:

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها، مجاهدت‌ها و مقاومت‌های رزمندگان اسلام است

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آیین تکریم و معارفه فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت : این ایام یادآور اخلاص، رشادت و از خودگذشتگی غیور مردانی است که اقتدار و استقلال امروز ایران را رقم زدند
کد خبر: ۹۶۲۸۲۷۰
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از هرمزگان، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در این آئین تکریم و معارفه فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب ضمن تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس، اظهار داشت:هفته دفاع مقدس یادآور مظلومیت، سلحشوری، رشادت، اقتدار و دلاورمردی رزمندگان اسلام است.

 

سردار اباذر سالاری از مردم شهرستان میناب به عنوان مردمی ولایتمدار نام برد و با بیان این که مینابی ها ریشه در خط انقلاب و نظام و رهبری دارند، گفت:مردم خطه میناب همیشه و در صحنه های گوناگون پای کار نظام بوده و هستند.

 

وی همچنین هفته وحدت را مورد بحث قرار داد و از پیامبر اسلام به عنوان اسوه اخلاق و مودت برای عالمیان نام برد و افزود: پیامبر عظیم الشان اسلام انسان را از تاریکی، ظلم و جهل خارج کرد و آنچه امروز داریم به برکت وجود پیامبر مهر و رحمت است.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس و تاکید بر تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگرا و جانبازان، گفت:اگر مجاهدت ایثارگران و شهدا نبود شاید امروز تصویر روشنی از ائمه هدی و به ویژه سیدالشهدا(ع) جلو چشم ما نبود، اما جانفشانی شهدا و رزمندگان و رشادت پیشکسوتان جبهه و جهاد، راه امام حسین(ع) را استمرار بخشید چرا که در هشت سال دفاع مقدس عاشورا و قیام خونین سیدالشهدا(ع) را مشق کردند.

 

وی ادامه داد: جوانان ما در جنگ تحمیلی بدون امکانات به جبهه ها عازم شدند و با دست خالی و سلاح ایمان، بساط دیوانه ای مثل صدام بعثی را برچیدند.

 

سالاری اضافه کرد:اخلاص رزمندگان باعث شد دشمن مزدور که مدعی بود چند ساعته در تهران است از مرزها دور شود.

 

وی با ذکر این مطلب که بقای نظام مرهون از جان گذشتگی بسیاری از انسان ها مومن و پاکباخته است که با تاسی از قیام سیدالشهدا(ع) به نبرد با دشمن پرداختند، گفت: امروز بسیاری از فرماندهان جبهه مقاومت هم راه نجات را در ادامه و طی مسیر امام حسین(ع) و قیام عاشورا می دانند و دریافته اند که این مسیر خدایی و استوار است.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که طی چهار دهه که از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می گذرد بسیاری به دنبال کند کردن و یا انحراف مسیر انقلاب بودند، افزود:همه آن کسانی که در این اندیشه باطل بودند به زباله دان تاریخ پیوستند و امروز اثری از آنها نیست در حالی که درخت انقلاب اسلامی امروز تنومند و استوار ایستاده و هر روز بر عزت ان در جهان افزوده می شود.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هم در این مراسم با تاکید بر لزوم تغییر در نگاه به تاریخ و تحولات کنونی، اظهار داشت:برخی نسبت به حوادثی نظیر شهادت اسماعیل هنیه و تحولات نگاه مقطعی و جزیره ای دارند، گفت:باید به 15 خرداد 42 و دنیا و اوضاع آن موقع کشور هم نگاه کرد که امام در چه شرایطی فریاد ضد ظلم سر می داد و در نهایت چه اتفاقی افتاد.

 

حجت الاسلام والمسلمین موسی پولادی بیان کرد:امروز چیزی به نام قدرت شرق و شوروی وجود ندارد و امروز روسیه برای ایستادگی مقابل ظلم به جمهوری اسلامی تکیه داده است.

پولادی ادامه داد:امروز شاهد هستیم که آمریکا که مدعی بود جهان یک دهکده است و او بر آن حاکمیت می کند، در مقابل انصارالله یمن چگونه به ذلت و خواری افتاده تا جایی که انصارالله در دریا موشکی را شلیک می کند و از روی پیشرفته ترین ناوهای آمریکایی عبور می دهد و ناوها قادر به رهگیری آن نیستند.

 

وی اضافه کرد:اسرائیل در گذشته مدعی ارض موعود بود ولی امروز ذلیل شده و چپ و راست در حال ضربه خوردن است و علت این ذلت نیز قرار گرفتن در مقابل انقلاب اسلامی است.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) با بیان این که امروز جمهوری اسلامی سربلندتر و قدرتمندتر از گذشته است، گفت:روزگاری دشمنان ما در مقابل از گزینه های روی میز حرف می زدند اما امروز دیگر میزی نمانده که گزینه ای روی آن یا زیر آن باشد.

 

این مسئول ترور شخصیت های مختلف را نشانه خواری و زبونی دشمنان دانست و گفت:ترور به هیچ وجه گویای قدرت نیست بلکه ترور نشانه فلاکت و ذلت است.

 

پولادی تاکید کرد:جمهوری اسلامی به قله نزدیک است و نگاه به تحولات باید جامع و برگرفته از نگاه امام و رهبری باشد.

 

وی اظهار داشت:موج ضد آمریکا و ضد صهیونیسم که امروز در یمن، لبنان، سوریه و عراق شکل گرفته به برکت اقتدار انقلاب اسلامی ایران است.

 

در پایان از خدمات سه سال و نیم سرهنگ حسین درویشی قدردانی و سرهنگ علی اسلامی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج میناب معرفی شد.

 

در این آئین همچنین از خدمات حجت الاسلام محمد سهرابی ت ق دیر و حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا راهبر به عنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه میناب معرفی شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار