خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:

دفاع مقدس از ما که ملتی وابسته بودیم، ملتی سرافراز و مستقل ساخت/ رونمایی ۳۴ کتاب و تعداد ۱۰ جلد کتاب صوتی در هفته دفاع مقدس در استان فارس

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه جنگ به ایران تحمیل شد و ما اراده خود را به دشمنان تحمیل کردیم، گفت: دفاع مقدس از ما که ملتی وابسته بودیم، ملتی سرافراز و مستقل ساخت.
کد خبر: ۹۶۲۸۲۹۴
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار سعید کوشکی جهرمی در نشست خبری ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهارداشت: هفته دفاع مقدس قوت بخش در همه عرصه‌ها و هراسان کننده دشمنان است؛ امروز شاهد هستید که دشمنان نظام و اسلام پشت دروازه‌های این شهر ایستاده و اجازه به خود نمی‌دهند و نمی‌توانند به این سرزمین تهدید جنگ کنند لذا دلیلش این است که تجربه دردناک زخم خوردن از بیشه شیران پر امید ایران را دارد.

وی با بیان اینکه شیرمردان ایرانی اگر به فرمان رهبرشان در میدان حاضر شوند هیچ چیز و هیچ قدرتی و هیچ تجهیزات دفاعی قادر به مقابله با آنان نیست، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، شاید دشمن علیه ایران اسلامی آغازگر جنگی باشد، اما پایان دهنده آن نیست و این پیام دفاع مقدس است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس ادامه داد: دفاع مقدس گنجینه پایان ناپذیر ایجاد شده توسط مومنان است؛ مومنانی که به وعده‌های الهی و به قوت و قدرت خود ایمان داشتند.  دفاع مقدس هویت اصیل فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی است.

کوشکی بیان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی ده‌ها هزار شهید دادیم و بیش از 185 هزار نفر انسان جان خود را تقدیم انقلاب کردند و 600 هزار انسان جانباز شدند تا ما توانستیم این پیروزی را برای کشور رقم بزنیم، جنگ به ایران تحمیل شد و ما اراده خود را به دشمنان تحمیل کردیم. دفاع مقدس از ما که ملتی وابسته بودیم، ملتی سرافراز و مستقل ساخت.

وی افزود: دشمنان امروز، یک ملت را به تحریم صادرات تسهیلات نظامی می‌کنند در حالی که تبلیغات رسانه‌ای دشمن در 2 هفته اخیر، نشان دهنده حقیقت توان صنعتی، دفاعی و هوشمندی ایرانیان در این عرصه است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان هستیم از رونمایی 34 کتاب و تعداد 10 جلد کتاب صوتی در هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: در 8 هزار نقطه از استان فارس مراسم مربوط به هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

کوشکی بیان کرد: در این هفته که از روز جمعه 30 شهریورماه آغاز و تا 6 مهرماه ادامه دارد از یادمان‌های شهدای گمنام بهره‌برداری خواهد شد. همچنین مراسم تجلیل از خبرنگاران، هنرمندان، روحانیون، پیشکسوتان دفاع مقدس، نویسندگان، خادمان شهدا، اساتید درس دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و همسران و فرزندان ایثارگر خواهیم داشت.

وی از سخنرانی سردار اسدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز خبر داد و گفت: در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس فضاسازی تبلیغی در سراسر استان در دستور کار قرار دارد. از خانواده‌های معظم شهدا تحت عنوان "طرح سپاس" توسط بنیاد شهید دیدار داریم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس از گلباران قبور شهدا و 160 یادمان شهدای گمنام سخن گفت و افزود: روز شنبه 31 شهریورماه مراسم رژه ارتش برگزار می‌شود و در مساجد استان نیز پیش بینی برگزاری برنامه شب خاطره داریم.

کوشکی تصریح کرد: برگزاری اختتامیه جشنواره هنری «فانوس» و اعلام فراخوان بیست و ششمین کنگره شعر دفاع مقدس در مرحله استانی و همچنین فراخوان سیزدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در مورد داستان کوتاه دفاع مقدس در مرحله استانی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار