هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس

دیدار فرماندهان نظامی استان بوشهر با نماینده ولی فقیه در استان

دیدار فرماندهان نظامی استان بوشهر با نماینده ولی فقیه در استان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و فرماندهان نظامی، انتظامی و امنیتی استان بوشهر، سه روز مانده به آغاز چهل‌وچهارمین سالروز هفته دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.
کد خبر: ۹۶۲۸۳۷۴
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۶

 

به‌گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ در آستانه چهل‌وچهارمین سالروز هفته دفاع مقدس، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار با فرماندهان نظامی، انتظامی و امنیتی استان بوشهر گفت: در محاسبات قدرت برای هر کشور، یکی از مهمترین شاخص‌ها، اقتدار نیرو‌های مسلح است و در جمهوری اسلامی نیرو‌های مسلح منشاء اقتدار ایران هستند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان این‌که امنیت حاصل تولید قدرت است، افزود: امروز ایران اسلامی دارای امنیت بالایی در میان کشور‌های منطقه و جهان است و عامل اصلی پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی مؤلفه‌های قدرت دفاعی، نظامی و امنیتی بوده است.
او با اشاره به این‌که هشت سال دفاع مقدس در برابر قدرت‌های جهان و پیروزی بر آنان نشان‌دهنده برتری هویت عمیق ملی و دینی مردم ایران اسلامی و حضور همه اقشار در میدان نبرد بود.
آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان این‌که دفاع مقدس تاریخ نوین نیرو‌های مسلح در عمود تاریخ است، گفت: اگر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران نبود، رژیم صهیونیستی تفکر و ایده از نیل تا فرات را به انجام رسانده بود.
سردار سرتیپ علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و فرمانده ارشد نظامی در استان هم در این دیدار با بیان این‌که شعار امسال هفته دفاع مقدس «در راه فتح قله‌ایم»، گفت: گرامیداشت این هفته نماد گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس مردم ایران در برابر مستکبران و زورگویان جهان است که رزمندگان ما خالصانه در آن سال‌ها در میدان حضور داشتند.
امیر صدقی فرمانده پایگاه هوایی شهید یاسینی و فرمانده ارشد ارتش در استان بوشهر هم گفت: آیین رژه نیرو‌های مسلح در نخستین روز از هفته دفاع مقدس به میزبانی ارتش برگزار می‌شود تا مردم به‌ویژه جوانان با بخشی از آمادگی و توانمندی‌های نیرو‌های مسلح آشنا شوند.

دیدار فرماندهان نظامی استان بوشهر با نماینده ولی فقیه در استان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار