دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس بخش شوسف در گفتگو با "خبرگزاری بسیج":

اجرای ۷۰‌ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در شهر شوسف/ از برگزاری یادواره شهید "محمد امین ناروئی" تا تجلیل از ۴۴ رزمنده دفاع مقدس

سروان کوهگرد گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۷۰ عنوان برنامه در بخش شوسف با محوریت برگزاری یادواره شهید ناروئی و شهدای اسلام، تجلیل از ۴۴ رزمنده، اعزام گروه های جهادی به مناطق مرزی و عشایری جها خدمت‌رسانی به نیازمندان در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۲۸۳۹۸
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴

سروان پاسدار علیرضا کوهگرد دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس بخش شوسف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی از اجرای بیش از ۷۰ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در بخش شوسف شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: با توجه به حساسیت شرايط امروز بین‌المللی و منطقه‌ای برنامه های امسال هفته دفاع مقدس در شوسف پررنگ‌تر از سنوات قبل توسط دستگاه‌های مختلف در طول هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

کوهگرد، تجلیل از رشادت‌ها و ایثارگری های رزمندگان عزیز و تبیین اهداف بلند این نمادهای صبر و استقامت را از وظایف مسئولین دانست و گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، همایش تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس با قدردانی از ۴۴ رزمنده عزیز بخش شوسف به یومن چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی بیان کرد اولین یادواره شهید والامقام "محمدامین نارویی" از شهدای اخیر حادثه تروریستی میرجاوه، در آستانه هفته دفاع مقدس پنجشنبه ۳۰ شهريورماه با سخنرانی معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی در شهر شوسف برگزار می شود؛ همچنین در هفته دفاع مقدس یادواره شهدای خدمت، شهدای مقاومت و شهدای دفاع مقدس در سطح بخش شوسف برگزار می‌گردد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) شوسف عنوان کرد: دیدار با امام جمعه شهر شوسف، تجدید عهد و میثاق با آرمان‌های بلند شهدا، برگزاری رژه خودرویی، نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس، برگزاری همایش وحدت و اخوت، برگزاری همایش تبیین نقش بانوان در دفاع مقدس، شب شعر، اعزام گروه جهادی به روستاهای مرزی و عشایری، افتتاح نمایشگاه یاد یاران در شهر شوسف، اکران فیلم قلب رقه در قالب جشنواره فیلم عمار، برگزاری همایش‌های پیاده روی خانوادگی و کوهنوردی بسیجیان ، رزم شبانه گردان بیت‌المقدس از جمله برنامه‌های محوری هفته دفاع مقدس است که در بخش شوسف برگزار خواهد شد.

کوهگرد بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای، ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت اشاره کرد و افزود: مهمترین رسالتی که تمام دغدغه مندان انقلاب اسلامی در عرصه کنونی بر دوش دارند زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای عزیز و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت است. 

وی ادامه داد: آشنا کردن قشر جوان و نوجوان با این فرهنگ ناب با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی، برگزاری یادواره های جذاب و تاثیرگذار متناسب با ذائقه جوان امروزی، همراه کردن جوانان و نوجوانان در برنامه های سرکشی از خانواده های معزز شهدا، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس و راویتگری رشادت‌های آنها از جمله عواملی است که در زنده نکه داشتن فرهنگ غنی دفاع مقدس و معرفی آن به نسل جوان کمک خواهد کرد.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس بخش شوسف، از تمامی بسیجیان و مردم شهر شوسف جهت حضور باشکوه و گسترده در برنامه های هفته دفاع مقدس دعوت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار