خبرهای داغ:
در راستای کنگره شهدای استان

مردم اصفهان با رهبری انقلاب دیدار خواهند داشت

جانشین فرمانده سپاه استان اصفهان:در راستای کنگره ۲۴ ‌هزار شهید استان اجلاسیه های مختلف شهرستانی و اقشار از هفته دفاع مقدس آغار و تا ۲۵ آبان که برنامه اختتامیه است برگزار می‌شوند
کد خبر: ۹۶۲۸۶۰۱
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان:

علی فتحیان، جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) در استان اصفهان اظهار داشت: امسال سالی ویژه در استان اصفهان است، هفته دفاع مقدس در این استان بسیار ویژه است در راستای کنگره ۲۴ ‌هزار شهید استان اجلاسیه های مختلف شهرستانی و اقشار از هفته دفاع مقدس آغار و تا ۲۵ آبان که برنامه اختتامیه است برگزار می‌شوند .

وی تأکید کرد: ۲۲ کارگروه پیگیری برنامه ها و امورات کنگره شهدا را تا سطح محله و روستاها تنوع برنامه‌های پیگیری می‌کنند و تنوع برنامه ها پیرامون دفاع مقدس در اقشار و موضوعات مختلف عدد قابل‌توجهی است.

فتحیان افزود: ۲ هزار و ۴۰۰ برنامه در این ایام در حوزه‌ها و اقشار مختلف برگزار می‌شود که شامل بزرگداشت نام و یاد شهدا در قالب یادواره‌ها، نشست‌های استانی است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) در استان اصفهان خاطرنشان کرد: روح حاکم بر دفاع مقدس این است که تعاملی که در ضرورت دفاع از کشور ایجاد شد به نسل جدید انتقال دهیم و در راستای رسیدن به آرمان‌ها و اهداف انقلاب به کار ببریم.

وی عنوان کرد: ۱۳ هزار یادواره شهدا از روز افتتاحیه تاکنون برگزار شده همچنین ۵۲ برنامه بزرگداشت در ایام هفته دفاع مقدس خواهیم داشت.

فتحیان خبر داد: رژه موتوری، ، اعزام کاروان‌های ایثار به مدارس و روایتگری راویان دفاع مقدس، اکران فیلم‌های دفاع مقدس، نمایش‌های صحنه‌ای و ترکیبی در مرکز استان و شهرستان، میز خدمت، اردوهای جهادی به یاد شهدا و تجلیل از خانواده شهدا از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) در استان اصفهان تصریح کرد: رونمایی از کتاب‌های چاپ شده در حوزه دفاع مقدس را در سراسر استان و همایش اقتدار در میدان امام علی را داریم را در قالب رزمایش الی بیت المقدس۱۵ خواهیم داشت.

 

وی افزود: تجلیل از پیش‌کسوتان دفاع مقدس در تهران را در قالب کنگره شهدا داریم، برای اینکه مردم از برنامه‌های کنگره اطلاع پیدا کنند برنامه شبانه‌ای خواهیم داشت که اطلاع‌رسانی در آن انجام می‌شود.

 

فتحیان در پایان تاکید کرد: در ۲۵ آبان برنامه دیدار با مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی ) را داریم و همچنین پیام حضرت آقا به مردم استان در اجلاسیه پایانی کنگره شهدا قرائت خواهد شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار