خبرهای داغ:

برگزاری ۱۷۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سردشت

فرمانده سپاه سردشت از برگزاری 170 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۸۶۱۵
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار صمد محمدعلیزاده، فرمانده سپاه سردشت، ضمن تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس در تشریح اجرای برنامه های این هفته، اظهارداشت: ما در راه فتح قله هستیم وبرای رسیدن به آن باید تلاش کنیم، پس از ۸ سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی شکل تحول یافته به خود گرفت وظیفه ما، پاسداران و پیشکسوتان دفاع مقدس است که با بهره گیری از هنر و سایر روش های فرهنگی، بصیرتی دفاع مقدس را برای نسل جوان تبیین کنیم تا بدانند که چه اتفاقی رخ داده و از چه ذخیره ای برخوردارند.
وی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس با شعار محوری «در راه فتح قله ایم» بیش از 170 عنوان برنامه در طی هفته اجرا می شود.
فرمانده سپاه سردشت بیان کرد: دیدار با ائمه جمعه و جماعات، برپایی نمایشگاه فرهنگی دفاع مقدس و افتتاح طرح های عمرانی بسیج سازندگی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

وی در ادامه افزود: ویژه برنامه تجلیل و تقدیر از خانواده گرانقدر شهدا همراه با تجلیل از رزمنده دفاع مقدس، آیین عطر افشانی گلزارشهدا، اهداء بسته های لوازم التحریر به خانواده نیازمندان به مناسبت آغاز سال تحصیلی در نقطه صفر مرزی، اجرای اردوهای جهادی و مراسم صبحگاه مشترک در سطح شهرستان، برگزاری یادواره شهدا و ... از جمله برنامه های متنوع و مهم  گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار