خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه نقده خبر داد

اجرای ۸۶ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در نقده

معاون هماهنگ کننده سپاه نقده ازاجرای 86 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۸۶۲۸
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار بهروز قاسمی معاون هماهنگ کننده سپاه نقده در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران امانت‌دار صحنه‌ها، نوشته‌ها، رویدادها و مستندات هستند.

وی با اشاره به اینکه جنگ ناجوانمردانه توسط رژیم بعث عراق علیه کشورمان، ما را به تفکر عمیقی وا داشت، افزود: دوران دفاع مقدس توان دفاعی، نظامی و ایمانی جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

معاون هماهنگ کننده سپاه نقده با بیان اینکه عشق، عقل و ایمان پیش رونده دفاع مقدس بود، گفت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه‌ها با سلاح عشق و ایمان پیشتازی کردند.

سرهنگ قاسمی در ادامه با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت ۳ اصل نشاط آفرینی، امید آفرینی و ایمان افزایی تهیه و تدوین شده اند، افزود: امسال ۸۶ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس با شعار «در راه فتح قله ایم» در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه نقده با اشاره به روز شمار برنامه های هفته دفاع افزود: رزمایش رهروان شهدا، اهدای لوازم التحریر به نیابت از شهدا در مدارس، فضاسازی محیطی، دیدار با خانواده‌ شهدا، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، اجرای مسابقات فرهنگی، ورزشی و قرآنی، به صدا درآمدن زنگ ایثار در مدارس، ترویج برنامه‌های فرهنگ جهاد و شهادت، نشست‌های بصیرتی و... از برنامه های شاخص این هفته به شمار می‌روند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار