خبرهای داغ:

تلاش شبانه روزی برای برگزاری با شکوه اجلاسیه ۱۵۱ شهید شهرستان زرین دشت

فرمانده سپاه شهرستان زرین دشت از تلاش شبانه روزی بسیجیان شهرستان زرین دشت برای برگزاری باشکوه اجلاسیه ۱۵۱شهید این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۸۶۵۲
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار عبداله مستقیمی فرمانده سپاه شهرستان زرین دشت از تلاش شبانه روزی بسیجیان شهرستان زرین دشت برای برگزاری باشکوه اجلاسیه ۱۵۱شهید این شهرستان خبر داد.

فرمانده سپاه شهرستان زرین دشت تصریح کرد: تمام اعضای ستاد برگزاری اجلاسیه ۱۵۱شهید شهرستان زرین دشت برای برگزاری این اجلاسیه پای کار آمده اند و در تلاش هستیم که بتوانیم اجلاسیه بزرگ و باشکوهی برگزار کنیم.

وی افزود: پویایی انقلاب اسلامی به واسطه برگزاری چنین رویدادها و کنگره‌هاست و صد البته برگزاری چنین برنامه هایی همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب  بوده است.

سرهنگ پاسدار عبداله مستقیمی ادامه داد: ۱۸کمیته در ۴ کارگروه برای برگزاری این کنگره تشکیل شده و فعالیت داشتند و تا کنون 68جلسه در زمینه اجلاسیه برگزار شد.

مستقیمی، نشر و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ دفاع مقدس، ارایه الگوی عملی و رفتاری از سیره و سبک زندگی جامعه شهدا و ایثارگری را از اهداف برگزاری این کنگره عنوان کرد و گفت: در مجموع دومین اجلاسیه دارای 52 پیش اجلاسیه بوده که در سطح شهر ها و روستا ها و محله ها  برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این اجلاسیه در سالن شهید سلیمانی حاجی آباد (پارک زیتون) و با حضور خانواده معظم شهیدان جانبازان و رزمندگان و میهمانان استانی و کشوری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: نمایشگاه تجهیزات نظامی نیز با استفاده از ظرفیت تیپ تکاور انصار الحجه(عج) و تیپ نیروی مخصوص 33 المهدی نیز بهره برداری خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان زرین دشت گفت: این اجلاسیه روز ششم مهر ماه راس ساعت 15 برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار