جشنواره فرهنگی ورزشی به یادبود شهیده سیده منور علوی در سمنان برگزار شد

به همت حوزه بسیج حضرت فاطمه (س) سمنان جشنواره فرهنگی ورزشی به یادبود شهیده سیده منور علوی در سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۸۶۹۸
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و با یادبود شهیده سیده منور علوی جشنواره فرهنگی ورزشی به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه سلام الله علیها سمنان برگزار شد. 
مریم ولیخانی، فرمانده حوزه بسیج حضرت فاطمه (س) سمنان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج سمنان اظهار داشت: این جشنواره با حضور ۸۰ بانوی ورزشکار از پایگاه های مقاومت حوزه بسیج حضرت فاطمه (س)،در رشته های ورزشی  داژبال(وسطی)، فریزبی، حلقه زنی و طناب زنی و با همکاری بسیج ورزشکاران و هیئت ورزشهای همگانی شهرستان سمنان در سالن ورزشی شهید ابراهیم هادی برگزار شد. 
وی افزود: در ابتدای برنامه، بانو ناظمیان نکاتی درباره ی ورزش و سلامتی و انجام حرکات اصلاحی، بیان کردند. 
فرمانده ی حوزه بسیج حضرت فاطمه سمنان،  به معرفی شهیده سیده منور علوی یکی از شهدای زن شهرستان سمنان  پرداختند. 
ولیخانی ادامه داد: در رشته های داژبال پایگاه کوثر، در رشته فریزبی  پایگاه حضرت خدیجه(س) و پایگاه راضیه؛ در رشته حلقه زنی، پایگاه حضرت آمنه(س) و پایگاه حضرت خدیجه(س) و در رشته طناب زنی تیم پایگاه مهدیه و پایگاه الزهرا به عنوان پایگاه های برتر معرفی شدند. 
فرمانده حوزه بسیج حضرت فاطمه سمنان تاکید کرد: در آینده این مسابقات و جشنواره های فرهنگی ورزشی، به مناسبت های گوناگون و با هدف ایجاد شادی و نشاط در بین بانوان و دختران در قالب معرفی سیره شهدا و با تاکید بر هویت دختر و زن مسلمان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار