فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بشاگرد

بیش از ۹۰ عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان اجرا می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشاگرد گفت: ۹۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع‌مقدس با شعار «در راه فتح قله ایم» در این شهرستان برگزار می‌شود
کد خبر: ۹۶۲۸۷۳۶
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از هرمزگان، سرهنگ پاسدار محمد کاملی در نشست خبری ضمن تبریک تقارن هفته‌ دفاع مقدس، هفته وحدت و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها گفت: انتقال شور و شعور انقلابی موجود در رزمندگان هشت سال دفاع مقدس یکی از رسالت‌های مهم است و نباید اجازه دهیم یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان در آن دوران مقدس در جامعه امروز کم‌رنگ شود.

 

وی ادامه داد: باید از درایت و هوشمندی حضرت امام خمینی (ره) مقام معظم رهبری در خصوص ترسیم هفته وحدت، انسجام وحدت اسلامی و هفته عزت و اقتدار اسلامی در این ایام یاد کرد.

 

کاملی گفت: تقارن بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس بستر مناسبی برای تبیین دستاوردهای دفاع شجاعانه ملت برای نسل جوان است.

 

سرهنگ کاملی تأکید کرد: در غزه یک جمعیت کم با ایمانی والا در مقابل استکبار ایستادند با وجود اینکه رژیم صهیونسیتی از هیچ جنایتی دریغ نکرد.

 

وی در پایان بیان داشت: برنامه‌های متنوعی در هفته دفاع مقدس درشهرستان بشاگرد پیش بینی شده از جمله برنامه های فرهنگی، هنری،اجتماعی، رزمی و ورزشی ، رژه موتوری، زنگ مقاومت، یادواره های شهداء ، راه اندازی کاروان فرهنگی دفاع مقدس در محلات ،تجلیل از رزمندگان، عطر افشانی از قبور مطهر شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده شهداء اشاره کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار