خبرهای داغ:
امام جمعه ازنا؛

جلوه های زیبای دفاع مقدس باید تبیین شود

جلوه های زیبای دفاع مقدس باید تبیین شود
امام جمعه ازنا گفت: جلوه‌های زیبای دفاع مقدس نباید فراموش شود بلکه برای نسل جوان باید تبیین شود.
کد خبر: ۹۶۲۸۷۷۱
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید محسن موسوی امام جمعه ازنا  در خطبه های امروز  نماز  دشمن  شکن جمعه  ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به سخن مقام معظم رهبری در این  راستا اشاره  کرد و اظهار داشت:  معظم له دفاع مقدس را گنجینه تمام شدنی خواندند لذا  جلوه های دفاع مقدس  را باید تبیین کرد و آنها  را برای نسل جوان پر رنگ نشان بدهیم و این جلوه ها مبادا به فراموشی سپرده شود. 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی به رشادت های  رزمندگان  ازنا در دفاع مقدس  اشاره  کرد و افزود:  خانواده های رزمندگان و شهدای  دفاع مقدس تاج سر و نور چشم هستند.

 امام جمعه ازنا گفت:  شهرستان ازنا با تقدیم بیش  از ۴۵۰ دلاور شهید و ۱۰۰ آزاده سرافراز ، دین خود را ادا کرده است. 

وی با بیان اینکه حفظ اتحاد بین مسلمانان جهان؛ امت اسلامی  ضروری  است خاطر  نشان  کرد:  به قول مقام معظم رهبری امروز بیشترین ظلم در حق مسلمانان دنیا در غزه به دست صهیونیست‌ها اتفاق می‌افتد.  و مسلمانان برای مقابله  با این رژیم متحد باشند. 

وی با تاکید بر اتحاد  شیعه و سنی یاد آور شد: مسلمانی که مدعی  به دین پیامبر(ص)  اسلام است مگر می‌تواند نسبت به مردم ستمدیده غزه  بی‌تفاوت باشد؟ امروز وحدت ما در دنیا باید بیش از گذشته باشد تا بتوانیم در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کنیم.

موسوی  سالروز شهدای منا  ازنا را گرامیداشت و گفت: خودم را موظف کردم تا زمانی که در شهرستان  ازنا هستم  پیگیر   مسائل و مشکلات مردم خواهم بود.
 انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار