مقاومت فلسطین، الگوی مقاومت جهانی است

فرمانده سپاه استان سمنان در آستانه هفته دفاع مقدس در پیامی گفت: مقاومت فلسطین، الگوی مقاومت جهانی است
کد خبر: ۹۶۲۸۸۷۰
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام استان، به همزمانی این هفته با میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت اشاره کرد و مقاومت مردم مظلوم فلسطین را الگویی برای تمام آزادی‌خواهان جهان دانست.
سردار شوقانی در این پیام با تاکید بر اهمیت حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگانی است که با نثار جان خود، امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان آوردند. امروز نیز مقاومت مردم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس، ادامه همان راه و ادامه همان آرمان است.
وی افزود: در این هفته پربرکت، یاد و خاطره بیش از ۳هزار شهید والامقام استان سمنان را گرامی می‌داریم،شهدای ما الگوهای بی‌بدیل ایثار و شهادت هستند و وظیفه ما است که راه آن‌ها را ادامه دهیم.
فرمانده سپاه استان سمنان در ادامه به اهمیت وحدت و انسجام در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: در هفته وحدت، همه مسلمانان باید با اتحاد و همدلی، در برابر دشمنان اسلام مقاومت کنند.صبر و استقامت برگرفته از ایمان مردم فلسطین نشان داد که با وحدت و همدلی می‌توان در برابر هر دشمنی ایستادگی کرد.
سردار شوقانی بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: باید با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و نسل جوان را با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار