استاندار خراسان جنوبی:

دفاع مقدس با همه فراز و فرودها به خلق فرهنگ غنی پایداری و رشادت منجر شد

استاندار خراسان جنوبی در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان گفت تقارن هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اسلام(ص) و امام صادق(ع) با هفته دفاع مقدس را گرامی میداریم.
کد خبر: ۹۶۲۹۰۰۹
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی امروز ۳۱شهریور در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: تقارن هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اسلام(ص) و امام صادق(ع) با هفته دفاع مقدس را گرامی میداریم.

قناعت با گرامیداشت یاد شهدای والامقام دوران دفاع مقدس، گفت: دفاع هشت ساله رزمندگان ما با همه فراز و فرودهایش به خلق فرهنگی غنی منجر شد که از آن به عنوان فرهنگ پایداری و رشادت نام می‌برند.

وی به بیان دلایل تقدس مقاومت هشت ساله مردم ایران پرداخت و گفت: مهمترین شاخصه این جنگ خداباوری بود، ویژگی‌ که تمام حرکات و افعال فرد را متوجه مبدأ هستی می‌کند.

قناعت با بیان اینکه عاشورایی جنگیدن از دیگر دلایل تقدس دفاع هشت ساله مردم ایران است، افزود: دفاع مقدس در ایران فرزند بلافصل عاشورای امام حسین(ع)  است.

استاندار، رهبری فوق‌العاده را از دیگر دلایل تقدس دفاع هشت ساله مردم ایران دانست و گفت: ویژگی دیگر دفاع مقدس نقش بی‌بدیل حضرت امام (ره) بود، رهبری که با گفتار معنوی خود چنان تحول و انقلاب روحی پدید آورد که انسانیت انسان را به گونه‌ای دیگر رقم زد و خالق انسان‌های خود ساخته شد.

وی گفت: وحدت، روحیه جوان‌باوری، الگو شدن برای جهانیان، خودباوری و اعتماد به نفس و معنویت نیروهای مسلح و رزمندگان دیگر دلایل تقدس هشت ساله مقاومت مردم ایران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار