نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی:

بیداری جهانی، زمینه ساز حکومت عدل در جهان است

آیت الله سید علیرضا عبادی، در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در مرکز استان با تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس بیان داشت: جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطن در حالی به وقوع می‌پیوندد که حکام کشورهای اسلامی نظاره‌گر آن هستند.
کد خبر: ۹۶۲۹۰۱۰
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی آیت الله سید علیرضا عبادی، امروز ۳۱ شهریور در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در مرکز استان با تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس بیان داشت: جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطن در حالی به وقوع می‌پیوندد که حکام کشورهای اسلامی نظاره‌گر آن هستند.

 
وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس تا زمانی که قتل و سرکشی در جهان جود داشته باشد، تداوم دارد و این موضوع برگرفته از نظام آفرینش است.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: از ۵۰۰ سال قبل که اروپای وحشی برای غارت اموال مردم برنامه‌ریزی کرد، در هر جایی که حضور پیدا کردند، تفرقه و جدایی بین گروه‌های مختلف مردم ایجاد کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی متذکر شد: با بیداری ملت‌ها، استکبار جهانی با بهره‌گیری از مزدوران خود در قالب استعمار نو نقشه های خود را اجرا کردند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه از ویژگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که بیداری جهانی ایجاد کرده، افزود: امروز با بیداری جهانی زمینه نابودی استکبار جهانی فراهم شده و جهان برای برپایی حکومت عدل و تمدن انسانی آماده می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار