به همت معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج):

نشست برخط دفاع مقدس، سرچشمه جریان مقاومت در برابر استکبارجهانی برگزار می‌شود

زنجان- مدیر عملیات روانی و روشنگری سپاه انصارالمهدی عج استان زنجان از برگزاری نشست برخط (دفاع مقدس، سرچشمه جریان مقاومت در برابر استکبارجهانی) خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۹۰۹۳
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶

نشست برخط دفاع مقدس، سرچشمه جریان مقاومت در برابر استکبارجهانی برگزار می‌شود

مصطفی دودانگه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بابیان اینکه این هفته یادآور رشادت‌های ملت انقلابی ایران اسلامی است اظهارداشت:هفته دفاع مقدس یادآور افتخارات، شهامت‌ها و رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که حماسه آفریدند و دلاوری‌های آنان در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی به یادگار مانده است تا الگوی مناسبی از جریان‌های فرهنگی در جامعه باشد و در بین نسل جوان ترویج داده شود.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس این ملت بزرگ فرزندان بسیجی خود را به جبهه‌های حق علیه باطل فرستاد و دفاع مردمی را با رهبری امام راحل (ره) در برابر دشمن متجاوز شکل داد و اجازه ندادن یک وجب از خاک جمهوری اسلامی دست دشمن بیفتد.

این مسئول گفت:دفاع مقدس یکی از سرفصل‌های بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی است، چراکه اگر دفاع مقدس نبود ایران، عزت، کرامت و استقلال نیز وجود نداشت.

وی با بیان اینکه یکی از درخشان‌ترین دوران نظام اسلامی ایران ایام دفاع مقدس است که بعنوان مهم‌ترین سند افتخارآمیز ملت ماست، گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس ارج نهادن به تلاش و فداکاری شهدا، ایثارگران، آزادگان، خانواده‌های شهدا و همه کسانی است که در طول دفاع مقدس در جهت حفظ انقلاب اسلامی تلاش و از خود گذشتگی کرده‌اند.

 دودانگه با تاکید بر اینکه دفاع مقدس فرهنگ ایثار، ایستادگی، خوداتکایی، توکل به خدا و نترسیدن از کثرت دشمن را احیا کرد، گفت: دفاع مقدس سرچشمه جریان مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است و به الگویی عملی برای مردم منطقه و آزادگان جهان تبدیل شده است.   

 مدیر عملیات روانی و روشنگری سپاه انصارالمهدی(عج) تصریح کرد:در همین راستا و به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس نشست روشنگری با عنوان (دفاع مقدس، سرچشمه جریان مقاومت در برابر استکبارجهانی) به همت معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی عج استان زنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: این نشست روز چهارشنبه ۴ مهر ماه ساعت ۱۶ با سخنرانی سرهنگ سهندی معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان می‌باشد.

این مسئول در پایان افزود: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه به کانال روشنای زنجان در پیام رسان روبیکا به آدرس rubika.ir/roshana_zanjan مراجعه کنند.

نشست برخط دفاع مقدس، سرچشمه جریان مقاومت در برابر استکبارجهانی برگزار می‌شود

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار