نواختن زنگ وقف در مدارس ایرانشهر

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان ایرانشهر از ویژه برنامه های هفته وقف در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۹۲۲۹
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹

حمید گنجعلی مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: سنت وقف از صدر اسلام از مردم و برای مردم و در راستای رضایت خداوند متعال است.

 

وی در ادامه به شرح برنامه های هفته وقف پرداخت و افزود: در 29شهربور غبارروبی مزار شهدا به مناسبت هفته وقف انجام می شود .

 

وی برپایی ایستگاه صلواتی و نیز میز خدمت و ایستگاه مشاوره وقف در مصلی نماز جمعه ایرانشهر را از جمله برنامه های سازمان اوقاف ایرانشهر در ۳۰ شهریور عنوان کرد .

 

گنجعلی با بیان اینکه هفته وقف تا روز پنج شنبه ۵ مهرماه ادامه دارد ،اذعان داشت: از دیگر برنامه های هفته وقف دیدار با امام جمعه شهرستان و خانواده معزز شهداء در روز شنبه ۳۱ شهریورماه است.

 

مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان ایرانشهر،در بخش دیگری از سخنان خود از نواختن زنگ وقف ،همزمان با اول مهر در مدارس شهرستان ایرانشهر ونیز دیدار با خانواده متولیان و هیات امناء خبر داد.

 

 حمید گنجعلی تصریح کرد :عیادت از بیماران و دیدار با خانواده جانبازان در روز دوشنبه دوم مهرماه انجام می شود.

 

وی نشست تخصصی با فعالان فرهنگی شهرستان را ایرانشهر در سومین روز از مهرماه و نیز نشست تخصصی با اصناف شهرستان در چهارم مهرماه از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد .

 

وی با بیان اینکه در راستای تجلیل از واقفین و خیرین در سطح کشور ۱۵۰ همایش تجلیل از واقفین با عنوان همایش "یاوران وقف "برگزار می شود ،افزود : همایش" یاوران وقف"و تجلیل از برتران این حوزه با حضور مدیر کل اوقاف استان و مسئولین ونیز غبار روبی بقعه متبرکه سید مهدی ایرانشهر در روز پنج شنبه آخرین روز هفته وقف انجام می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار