زنگ مهر و مقاومت در سراوان نواخته شد 

حجت الاسلام بامری گفت: دانش آموزان آینده سازان انقلاب اسلامی هستند و نباید سنگر های تعلیم و تربیت در  مدارس را خالی رها کنند.
کد خبر: ۹۶۲۹۳۷۲
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری، امام جمعه شهرستان سراوان در مراسم محوری نواختن زنگ مهر در جمع دانش آموزان این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و تبریک هفته دفاع مقدس گفت: دانش آموزان آینده سازان انقلاب اسلامی هستند و نباید سنگر های تعلیم و تربیت در  مدارس را خالی از سنگر دانش رها کنند.

 

وی با تاکید بر این مطلب که دانش آموزان ادامه دهندگان راه شهدا هستند، افزود: مراکز علمی و آموزشی و دستگاه تعلیم و تربیت رسالت خطیر و مهمی بر دوش دارند و باید افراد واقعی تربیت کنند.

 

امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد:  استان سیستان و بلوچستان یک استان ممتاز در همه مباحث است، مردم و دانش‌آموزان در این خطه از مرز و بوم باهوش‌ترین‌ها هستند و دارای بالاترین استعداد چرا که در هر زمینه و مسئله‌ای وارد شدیم اول شدیم.

 

حجت الاسلام بامری افزود: امید داریم در دنیا قله‌های علم را فتح کنیم، سراوان یک شهر پراستعداد است بطوریکه مقام معظم رهبری این شهر را شهر علم و فرهنگ نامیدند که این یک امتیاز برای شهر ما است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار