خبرهای داغ:

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان کارون برگزار شد

صبح امروز صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان کارون به مناسبت هفته دفاع مقدس با ادای احترام به مقام شامخ شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضور خانواده معظم شهدا در سپاه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۹۳۹۷
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان این مراسم با حضور سردار حسین نژاد فرمانده لشکر عملیاتی خوزستان،سرهنگ صخری فرمانده سپاه شهرستان کارون، دادستان، محمد امیر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کارون، فرمانده نیروی انتظامی،مسئولین ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان در سپاه شهرستان برگزار شد.

سردار حسین نژاد فرمانده لشکر عملیاتی هفت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: دشمن پس از هشت سال جنگ تحمیلی هنوز میدان را رها نکرده و جنگ سخت را به جنگ نرم تبدیل کرد.

وی عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی اکنون در جنگ روانی، تمام توان خود را به میدان آورده‌اند اما اقتدار نیروهای مسلح و دستاوردهای با ارزش این نظام اسلامی در میدان های مختلف دشمن را ناکام کرده است.


سرهنگ حمدی صخری فرمانده سپاه کارون نیز پس از بیان خیر مقدم به حاضران در این صبحگاه خاطرنشان کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس در یک جنگ نابرابر، وقتی که این جنگ به صورت رسمی در 31 شهریور سال 1359 آغاز شد، شرایط این دو کشور با یکدیگر کاملا متفاوت بود؛ ایران هیچگونه حمایت خارجی نداشت، اما در مقابل رژیم بعثی عراق با پشتیبانی‌ جهانی وارد جنگ با ایران شده بود. 
 
وی افزود: بالاخره جنگی که در 31 شهریور 1359 توسط همه ظالمان جهان و به دست صدام بعثی به جمهوری اسلامی ایران تحمیل شده بود، با وجود جوانان برومند و شجاع هشت سال دفاع مقدس و بدون اینکه دشمن به اهداف خود دست پیدا کنند در تابستان 1367 به پایان رسید.

 
در پایان مراسم از پیشکسوتان و خانواده معظم شهداء شهرستان کارون با اهداء لوح و هدیه تقدیر شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار