اهدای کولر گازی به مددجویان کمیته امداد دیّر به ارزش ۴۰ میلیارد ریال + فیلم

فرمانده سپاه شهرستان دیّر از توزیع ۱۳۰ دستگاه کولر گازی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال بین مددجویان کمیته امداد این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۲۹۴۰۳
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲

اهدای کولر گازی به مددجویان کمیته امداد دیّر به ارزش ۴۰ میلیارد ریال + فیلم

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه‌السلام شهرستان‌دیّر، عصر امروز در آئین مرحله دوم واگذاری ۱۳۰ کولرگازی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)ضمن اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، از یک اقدام مهم به نیت شهدا خبر داد و گفت: به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، بسیج سازندگی سپاه سیدالشهدا(ع)، و کمیته امداد امام خمینی (ره)، خدمتی ارزشمند برای مددجویان کمیته امداد شهرستان دیّر انجام شد.

حسینی نیا ادامه داد: در دومین روز از هفته دفاع مقدس، بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تهیه و اهدای ۱۳۰ کولر گازی به مددجویان کمیته امداد شهرستان دیّر اختصاص داده شده است.

 فرمانده سپاه شهرستان دیّر با بیان اینکه در مرحله اول ۱۱۰ کولر گازی توزیع شده و امروز در مرحله دوم ۲۰ کولر دیگر اهدا خواهد شد اظهار داشت: این خدمت به نیت شهدا انجام شده است تا یاد جان‌نثاری و ایثارگری آن‌ها زنده بماند و سپاه همچنان در خدمت محرومان و نیازمندان است.

او در ادامه افزود: بالاترین خدمت شهدا جان‌نثاری آن‌ها برای مردم بود و امروز وظیفه ما است که در راستای خدمت به محرومان و نیازمندان قدم برداریم.

 

کد ویدیو

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار