نواختن زنگ ایثار و مقاومت در شهرستان کنگان

صبح امروز در دومین روز از هفته بزرگداشت دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ ایثار و مقاومت هم‌زمان با سراسر کشور در مدرسه شهید پرهیزکار بندر کنگان نواخته شد و دانش‌آموزان راهی کلاس درس شدند.
کد خبر: ۹۶۲۹۴۵۴
|
۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸

نواختن زنگ ایثار و مقاومت در شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کنگان در این آیین با تبریک سال نو تحصیلی به دانش‌آموزان، اولیاء و مربیان گفت: یکی از عوامل اساسی پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، کادرسازی بر مبنای تربیت اسلامی در سه کانون تربیتی خانه، مسجد و مدرسه بود که الحمدالله این مسیر هنوز بر محور ولایت‌مداری تداوم دارد.

نواختن زنگ ایثار و مقاومت در شهرستان کنگان

سرهنگ مهدی حسن زاده اظهار کرد: امروز دشمن این سه کانون تربیتی را به خوبی شناخته و با طرح‌ریزی و اجرای دقیق برنامه، در حال تضعیف ابعاد معنوی آن‌ها می باشد که متاسفانه کسانی در کشور وجود دارند که با آنها همکاری، همراهی و همنوایی می کنند.
ایشان در ادامه بیان نمودند: علاوه بر استقامت در مسیر، می بایست با تمام توان و با بهره‌گیری از هیئت های اندیشه وز و مربیان متعهد، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که مورد تأیید و تأکید امام خامنه‌ای مدظله‌العالی هم هست را در نظام آموزشی کشور متناسب با بوم هر منطقه اجرا کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار