دفاع مقدس؛ دانشگاه انسان‌سازی و خودباوری

سهم عمده توفیقات امروز کشور از کوره انسان سازی دفاع مقدس و دالان رشادت در عملیات‌های غیورمردان بسیج، سپاه، ارتش و نیروهای مردمی پشتیبان در دوران جنگ تحمیلی حاصل شده است.
کد خبر: ۹۶۲۹۵۶۵
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی طی یادداشتی نوشت: هشت سال دفاع مقدس ملت ایران حادثه‌ای بزرگ و ماندگار است که توانست همه معادلات جهانی معمول در عرصه سياسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی را برهم زند و جهانیان را از عظمت و قدرت ملت بزرگ ایران شگفت زده نماید.

سالروز دفاع جانانه ملت غیور ایران اسلامی در آغازین سال‌های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگ زرینی از جهاد و شهادت و شجاعت مردان و زنان و جوانانی بود که دشمن تا به دندان مسلح را تا پشت مرزهای مقدس ایران اسلامی عقب راندند تا امروز ۴۵ سالگی انقلاب مملو از موفقیت‌ها در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی باشد.
دوران طلایی دفاع مقدس که با جانفشانی بیش از ۲۲۰ هزار شهید و هزاران جانباز و آزاده و ایثارگر در لوای آرمان‌های امام راحل آثار گرانبهایی را بر جای گذاشته که امروز با هدایت‌های پیامبر گونه نائب امام زمان(عج) و فرماندهی معظم کل قوا و پشتیبانی ملت غیور و ولایتمدار به کشور مقتدر در عرصه بین‌الملل مبدل گردیده است.
سهم عمده این توفیقات از کوره انسان سازی دفاع مقدس و دالان رشادت در عملیات‌های غیورمردان بسیج، سپاه، ارتش و نیروهای مردمی پشتیبان در دوران جنگ تحمیلی حاصل شد.
فرهنگ تمدن‌ساز دفاع مقدس ثابت کرد که اراده، عزم، ایمان و باور به حقانیت وعده‌های الهی و اعتماد وثیق و مومنانه به دوراندیشی و بصیرت معنوی رهبری شجاعِ نظام، در عرصه‌های سرنوشت ساز می‌تواند با کمترین امکانات، دشمن تا بُن دندان مسلح را خوار و ذلیل کند.
بی‌تردید آزادگی، بالندگی و شکوه ایران بزرگ مدیون ایثار و از جان گذشتگی، صبر و ایمان پدران و مادران فداکار شهدا و راهبری و بصیرت امامین انقلاب است.
این افتخار در دوجهان بهر ما بس است                                     زیرا که مملکت به جامه عزت ملبس است
این عزتی که گشته به عالم نصیبِ ما                                       مرهون هشت سال دفاع مقدس است 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار