خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران:

اگر می‌خواهیم ایران قوی با ورزش قوی داشته باشیم باید از تجربه دفاع مقدس درس بزرگی بگیریم

میرجلیلی گفت: در دفاع مقدس، عده‌ای جوان با غیرت و با معرفت برای دفاع از انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردند و حماسه خلق کردند و اگر می‌خواهیم ایران قوی با ورزش قوی داشته باشیم باید از تجربه دفاع مقدس درس بزرگی بگیریم
کد خبر: ۹۶۲۹۷۱۴
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، «مهدی میرجلیلی» مسئول سازمان بسیج ورزشکاران در اولین مراسم تجلیل از قهرمانان ملی پوش خانواده‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان گفت: برای اولین بار است که از ملی پوشان عزیز که فرزند آزاده، شهید و ایثارگر  و جانباز هستند تجلیل شده است. در این مراسم ۳۵ ملی پوش در تیم‌های مختلف ورزشی را شناسایی کردیم که جزیی از این خانواده به حساب می‌آیند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی بیان کرد: شعار این مراسم" حماسه آفرینان دینی و افتخار آفرینان امروز" است. اگر این امنیت و آسایش را در کشورمان داریم، مدیون خون شهدا، رزمندگان و جانبازان است که مرد و مردانه ایستادند تا امروز بایستیم و به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم و از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم و آنهایی که به ما  درس غیرت، مقاومت، ایثار، ایستادگی، عشق به وطن و مردم داری را به ما آموختند.

میرجلیلی خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس، عده‌ای جوان با غیرت و با معرفت برای دفاع از انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردند و حماسه خلق کردند و اگر می‌خواهیم ایران قوی با ورزش قوی داشته باشیم باید از تجربه دفاع مقدس درس بزرگی بگیریم و قهرمانان امروز ما باید از قهرمانان دیروز درس بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار