خبرهای داغ:

افزایش چشمگیر قدرت نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: جبهه دفاع از ایران اسلامی از دیوارهای خرمشهر و آبادان به سواحل مدیترانه منتقل شده و این نشان دهنده افزایش چشمگیر قدرت نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۶۲۹۷۳۵
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز دوشنبه در نشست روشنگری جهاد تبیین ایران قوی به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع فرهنگیان آموزش و پرورش اهواز اظهار کرد: جنگ همواره از نظر ما یک اقدام خشن و نفرت آمیز است و آسیب های جسمی، روحی و مادی فراوانی را به افراد وارد می سازد.

وی افزود: ایران اسلامی کشوری بزرگ با تمدنی کهن است که دارای سوابق گسترده فرهنگی و دینی بوده و اکنون آثار معماری ایرانی اسلامی در جهان بی نظیر است.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: شهرستان‌هایی از قبیل دزفول، شوشتر، بهبهان و اهواز دارای معماری ارزشمند هستند که نشان از فرهنگ غنی ملت ایران دارد.

وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده بشریت که دائم درحال توطئه علیه ایران و منافع خود هستند، یک جریان دو قطبی تاریخی و جبهه مستکبر و مستضعف را تشکیل داده اند.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور بیان کرد: دوره ای از تاریخ ایران اسلامی، مردم به این جمع بندی رسیدند که دیگر زیر سلطه بودن کافی است و باید استقلال سیاسی و فرهنگی داشته باشند و در دوران دفاع مقدس مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی مدافع سینه چاک کشور شدند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: یک سال است که رژیم صهیونیستی بر سر مردم غزه بمب می ریزد و بسیاری از کشورها نیز مرتب بیانیه صادر می کنند اما بی نتیجه بوده چرا که دوره قدرت ظالم بر مظلوم است و برای عزت و اقتدار باید قوی بود.

وی خاطر نشان کرد: اکنون جبهه ما از پشت دیوارهای اهواز، سوسنگرد ،آبادان و خرمشهر به ساحل مدیترانه رسیده و درگیری را به خانه دشمن بردیم.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: امروز در خلیج فارس، نیروی دریایی سپاه و ارتش حرف اول را می زنند و در آب های آزاد ایران کشتی‌های متعدد بین المللی تردد می‌کنند.

وی وحدت، یکدلی و برادری را عامل اصلی موفقیت ایران اسلامی در دفاع مقدس برشمرد و افزود: روحیه برادری و اتحاد ایران، دشمن را در دفاع مقدس شکست داد و باید در تمامی بخش های جامعه نیز نهادینه شود چرا که اختلاف به عنوان یک سم مخرب و اشتباه بزرگ است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی با مظلومیت و تنهایی در دوران جنگ تحمیلی، با اتحاد، همدلی و رهبری حکیمانه امامین انقلاب، جبهه مقاومتی را در جهان ایجاد کرد که حتی در آمریکای جنوبی و غرب آسیا نیز متحدانی دارد.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور ارتقای کیفیت آموزش را یکی از ضرورت های جامعه برشمرد و گفت: باید با امید دادن به دانش آموزان، آن ها را برای تلاش بیشتر، تشویق کنیم چرا که بالا بردن سطح کیفی آموزش، مطالبه مردم است.

هفته دفاع مقدس در تقویم جمهوری اسلامی ایران به هفته آغازین جنگ ایران و عراق اطلاق می‌شود و از ۳۱ شهریور تا ششم مهرماه ادامه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار