نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس تأسی گرفته از حضرت فاطمه(س) است

اربابی گفت: زنان ما چه درگذشته و چه در حال در دفاع از حرم اهل‌بیت مدافعین حرم را رهسپار راه شهادت نمودند و نقش زنان در دفاع از اسلام و انقلاب بدیهی و روشن است.
کد خبر: ۹۶۲۹۷۸۴
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، نشست روشنگری و بصیرت افزایی تحت عنوان نقش زن در دفاع مقدس در مدرسه زینبیه شهرستان نیکشهر باحضور دانش آموزان و تعدادی از بسیجیان برگزار شد.

 

 حجت‌الاسلام والمسلمین نعیم اربابی، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه نیکشهر در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس را تأسی گرفته از حضرت فاطمه(س) دانست و گفت: زنان در دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف ازجمله امداد و درمان؛ کمک به مجروحان؛ تهیه و بسته‌بندی پوشاک و خوراک و بسیاری از امور دیگر فعالیت می‌نمودند.

 

وی افزود: گرامیداشت یاد و خاطره این افراد و بزرگداشت مقام ایشان و خانواده‌های آنان کمترین کاری است برای تقدیر از فداکاری‌هایشان می توان انجام داد. 

 

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر تصریح کرد: زنان ما چه درگذشته و چه در حال در دفاع از حرم اهل‌بیت مدافعین حرم را رهسپار راه شهادت نمودند و نقش زنان در دفاع از اسلام و انقلاب بدیهی و روشن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار