در دومین جشنواره اقوام و عشایر ایران‌زمین به میزبانی فارسان؛

برپایی 120 غرفه نمایشگاهی، صنایع دستی و سوغات

برپایی 120 غرفه نمایشگاهی، صنایع دستی و سوغات
در دومین جشنواره اقوام و عشایر ایران‌زمین به میزبانی شهرستان "فارسان" استان چهارمحال و بختیاری، 120 غرفه نمایشگاهی، صنایع دستی و سوغات برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۹۸۰۹
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، مسعود آگشته، دبیر دومین جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین در همین خصوص،  اظهار داشت: در دومین جشنواره اقوام و عشایر ایران‌زمین به میزبانی شهرستان فارسان، هشت استان شرکت کرده‌اند.

وی، با بیان اینکه در جشنواره سال گذشته نیز 12 استان شرکت داشتند، عنوان کرد: نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در این جشنواره با120 غرفه نمایشگاهی برپا شده است که استان‌های مختلف کشور در برپایی این نمایشگاه شرکت دارند.

دبیر دومین جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین، با اشاره به روزهای برگزاری جشنواره اقوام و عشایر ایران زمین، ادامه داد: روز اول جشنواره روز گرامیداشت شهدای اقوام و عشایر ایران، روز دوم همایش زنان اقوام ایران زمین با محوریت نکوداشت بی‌بی مریم بختیاری،  روز سوم همایش مفاخر ایران زمین،  روز چهارم همایش فرهنگ، هنر و شاهنامه‌خوانی، روز پنجم همایش معتمدین و متنفذین،روز ششم همایش اقتصاد مقاومتی و روز آخر همایش پیاده‌روی برگزار شد.

آگشته گفت: در سال گذشته به طور میانگین هر شب 15 هزار نفر در این جشنواره حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار