اهدای لوازم تحریر به اعضای طرح تابستانی مسجد حضرت علی(ع)

تبریز: به همت پایگاه بسیج راهیان کربلا ، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس همراه با اهدای لوازم تحریر رایگان به اعضای طرح تابستانی در مسجد حضرت علی(ع) مارالان برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۲۹۹۰۲
|
۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده پایگاه راهیان کربلا در مراسم اختتامیه طرح تابستانی و هفته دفاع مقدس گفت: طرح تابستانی سال ۱۴۰۳ با استقبال پرشور نوجوانان همراه بود و این با همت و تلاش شورای جوان پایگاه محقق شد .

علی رزاقی افزود: در این طرح هدف اصلی ارتقای سطح دانش علمی نوجوانان بود و تلاش شد تا در کنار رشته های تفریحی ، کلاس های تقویتی نیز تشکیل شود.

وی ادامه داد: کلاس های آموزشی قرآن ، ریاضی و کامپیوتر از جمله رشته هایی بود که برای اعضای نوجوان تدریس شد .

فرمانده پایگاه راهیان کربلا اضافه کرد: بدون شک اگر همت و تلاش شورای پایگاه نبود ، طرح تابستانی محقق نمی شد و باید قدردان فعالیت های این عزیزان به خصوص برادر پاسدار مهرداد صداقت بود.

رزاقی ادامه داد: با توجه به اینکه حوزه استحفاظی پایگاه راهیان کربلا عمداتا از قشر متوسط به پائین جامعه هستند، تلاش ش تا هزینه برنامه های طرح تابستانی با هزینه ۷۰ درصدی از طرف پایگاه تامین شود.

وی افزود: یکی از مزیت های خوب این پایگاه ادامه دار بودن کلاس های علمی آموزشی می باشد و رشته های آموزشی در طول سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت .

فرمانده پایگاه راهیان کربلا یادآور شد: از مسئولان به ویژه سپاه انتظار داریم در کنار این تلاش های جهادی و فرهنگی ، حمایت های مالی ویژه ای برای پایگاه های بسیج در نظر بگیرند.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار