خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

دوران دفاع مقدس یک تجربه گران سنگ بود

همدان-استاندار همدان گفت: دوران دفاع مقدس یک تجربه گران سنگ بود و توانستیم تجربیاتی را کسب کنیم که برای انقلاب مفید بود.
کد خبر: ۹۶۳۰۴۲۷
|
۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
دوران دفاع مقدس یک تجربه گران سنگ بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در پنجمین آیین ملی تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان همدان که با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهدا در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز روزی است که باید به یاد آوریم در ایامی که انقلاب ما نوپا بود و تمام بشریت دست به دست هم دادند که این انقلاب را نابود کنند، ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس با پایمردی و نیروهای جان بر کف مردمی در لباس بسیج در مقابل دشمنان ایستادند.

وی با بیان اینکه زمانی که ارتش ما فرو پاشیده بود و تصور این بود که کشور دچار مشکل شود اما نیروهای مسلح ما حضور داشتند، افزود: دوران دفاع مقدس یک تجربه گران سنگ بود و توانستیم تجربیاتی را کسب کنیم که برای انقلاب مفید بود؛ نیروهای زبده و توانا در این دوران خود را نشان دادند و پیشکسوتان ما که شهدای دفاع مقدس بودند همه زبده و نخبه بودند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه امروز به وجود شما پیشکسوتان افتخار می‌کنیم که محکم و استوار پشت سر ولی فقیه خود ایستاده‌اید؛ گفت: امروز باید مراقب باشیم که دشمن دچار فروپاشی نشود؛ همچون فتنه‌هایی که به پا کردند امروز هم فتنه برپا شده و مردم غزه و لبنان شب و روز در حال جنگ هستند.

وی با بیان اینکه باید یکپارچه مقابل دشمن بایستیم اما می‌بینیم جریاناتی به وجود آمدند که در صفوف خودی هم اتحاد وجود ندارد، ابراز کرد: باید پشت رهبر معظم انقلاب باشیم آنچه که از لسان مسئولین خارج می‌شود باید همسو باشیم و اگر تذکری باشد از سوی ایشان است، ما نباید در ارکان نظام خلل وارد کنیم، ملت باید پشت رهبر حرکت کنند و در مقابل، دشمن تا بن دندان مسلح را نابود کنیم، زمان نابودی دشمن دور نیست اما آن چیزی که بین مردم وجود دارد این است که باید اتحاد و یکپارچگی خود را حفظ کنیم.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: امروز اینجا جمع شدیم تا مراتب بیعت و هم پیمانی با شهدا و امام شهدا و رهبری را داشته باشیم و اعلام می‌کنیم که از اسلام و احکام نورانی آن و از کشور تا آخرین قطره خون دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار