خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

افتتاح طرح‌های عمرانی با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان در تویسرکان +تصاویر

همدان- در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس طرح‌های عمرانی بسیج سازندگی با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در شهرستان تویسرکان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۶۳۰۶۸۲
|
۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افتتاح سالن ورزشی چند منظوره در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۴۶۶ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات مهندسی سپاه انصارالحسین(ع) افتتاح شد.

بهره‌برداری از خانه محرومین در روستای فریازان و افتتاح همزمان ۱۷ منزل محرومین در روستاهای کندر، آریکان، اشتران، قلقل، بادامک فریازان، نقده، لامیان، مرادآباد، برگچه،گلیان، قلی لاله و شهرستانه در مجموع با زیربنای ۸۵۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان از محل اعتبارات بنیاد مسکن و کمیته امداد در قالب وام بلاعوض و تسهیلات بانکی ۴ درصد توسط بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی سپاه ناحیه تویسرکان از دیگر پروژه‌ها بود که کلید یک واحد مسکونی توسط سردار مجیدی فرمانده سپاه استان همدان به نمایندگی از این افراد در روستای فریازان تحویل شد.

در ادامه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از بهینه‌سازی آب کشاورزی در قالب طرح «از آبخیز تا جالیز» در روستاهای سهام آباد و آبرسانی به روستای جعفریه بازدید کرد.

گفتنی است؛ پروژه ۲۴۰ کیلومتری کانال آبرسانی کشاورزی در تویسرکان نیز در حال اجرا است که از این پروژه ۱۲ طرح اجرایی و به پایان رسیده، ۱۰ طرح در حال اتمام و مابقی طرح‌ها درحال اجرا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار