خبرهای داغ:
نوروزی خبر داد

کلنگ‌زنی جایگاه سوخت دومنظوره ملایر با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار

همدان-رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از کلنگ‌زنی پروژه جایگاه سوخت دو منظوره سیفیه ملایر با اعتبار۳۰۰ میلیارد ریال همزمان با هفته وقف خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۰۷۲۸
|
۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰

آغاز عملیات اجرایی جایگاه سوخت دومنظوره ملایر با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا نوروزی در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه جایگاه سوخت دو منظوره سیفیه ملایر با اعتبار۳۰۰ میلیارد ریال اظهار کرد: این جایگاه از لحاظ وسعت به مساحت ۶ هزار مترمربع و نوع قرارگیری موقعیت مکانی، یکی بهترین و بزرگترین جایگاه‌های سوخت این شهرستان است.

وی افزود: این جایگاه از لحاظ نوع ترافیک در رینگ سوم شهر واقع شده و ۱۱ روستا سمت جاده شریف‌آباد می‌توانند از این جایگاه استفاده کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر بیان کرد: با توجه به اجرایی شدن ابرپروژه نهضت ملی مسکن، احداث جایگاه سوخت در این منطقه یکی از اولویت‌ها بود و با اجرای این پروژه، اهالی شهرک ولیعصر(عج) و مسکن مهر می‌توانند از خدمات این جایگاه بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر جایگاه‌های این شهرستان در محور اراک و همدان واقع شده‌اند و احداث یک جایگاه در این نقطه شهر به ویژه از لحاظ جمعیتی و دسترسی مورد نیاز بود، گفت: از نظر استاندارد ۱۵۰۰ و ۱۶۰۰ مترمربع زمین برای احداث یک جایگاه سوخت کافی است که ما ۶ هزار مترمربع زمین برای این پروژه در نظر گرفتیم که دارای خروجی مجزا است و یکی از زیباترین جایگاه‌های سوخت دو منظوره بنزین و گاز است.

نوروزی ادامه داد: از لحاظ ظرفیت این جایگاه دارای سه سکوی گاز با ظرفیت ۱۵۰۰ مترمکعب است و همزمان ۶ خودرو می‌توانند سوخت‌گیری گاز و هشت خودرو سوخت‌گیری بنزین داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمامی استعلام‌های لازم برای این جایگاه اخذ شده، بیان کرد: بدون احتساب زمین ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این جایگاه سوخت دومنظوره از محل درآمد موقوفات شادروان سیف‌الدوله هزینه خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: طبق برنامه‌ زمان‌بندی این پروژه ۲۴ ماهه احداث می‌شود که بخشی از پروژه ایام بهمن امسال کلید می‌خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار