مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان مطرح کرد:

اتفاقات اخیر در لبنان به دلیل نفوذ و خیانت

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه وجدان‌های بیدار در جهان اقدامات وحشیانه اسراییل و نسل کشی اش را محکوم می‌کند گفت:اگر مسئله نفود و خیانت در بین جامعه مسلمانان از بین رود، دشمن هرگز نمی‌تواند بر مسلمانان پیروز شود.
کد خبر: ۹۶۳۱۰۰۹
|
۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷

اتفاقات اخیر در لبنان به دلیل نفوذ و خیانت

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،حجت الاسلام احسان‌الله محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس امروز در جمع طلاب حوزه علمیه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نکوداشت یاد و خاطره شهیدان بیان کرد: نه تنها در جهان اسلام بلکه در جهان بشریت شاهد ظلم، جنایت، ستم، بی‌عدالتی، تبعیض و کشتار هستیم و دیدن این جنایات خیلی تاسف بار و دردناک است و دل هر بیننده‌ و هر آدم منصفی را از هر تبار و از هر دینی از هر نژادی هم باشد به درد می آورد.

 

 

حجت‌الاسلام محمدی به پارالمپیک و سایر ورزش ها اشاره و تصریح کرد: چگونه می‌شود زحمات ورزشکاری که همه امیدش به این صحنه بین المللی و رقابت ها است و شایستگی، لیاقت‌ و توانمند اش را در کنار دیگر رقبا به نمایش می‌گذارد و به مقام بالایی هم می رسد فقط بخاطر اعتمادات و باورهایش حذفش کنند.

 

وی این بی عدالتی را خیانت و جنایت دانست و گفت : چه جوابی در مقابل دیدگان مردم در اقصی نقاط دنیا دارند، کسانی که خود را به اصطلاح پیشرو، آزاد و مدافع حقوق بشر بین الملل می دانند. 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان از غیرت مندی ورزشکاران گفت و ادامه داد: جوانان با غرور و غیرت در راه ایران و اهداف جامعه ورزشی همت ویژه ای دارند .

 

 

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در لبنان به دلیل نفوذ و خیانت افزود: اگر مسئله نفود و خیانت در بین جامعه مسلمانان از بین رود، دشمن هرگز نمی‌تواند بر مسلمانان پیروز شود.

 

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه تمام وجدان‌های بیدار در جهان اقدامات وحشیانه اسراییل و نسل کشی اش را محکوم می‌کند گفت: ملت مسلمان ایران اقدامات جنایتکارانه این رژیم منحوس را محکوم و از کودکان و زنان مظلوم و ستمدیده لبنان و فلسطین حمایت می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار