جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان مطرح کرد:

یادواره ها تقویت کننده ارزش‌های انقلاب اسلامی

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه یادواره ها باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است اظهار کرد: یادواره در تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا می کنند.
کد خبر: ۹۶۳۱۰۴۰
|
۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶

یادواره ها تقویت کننده ارزش‌های انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری بسیج گیلان ،سرهنگ پاسدار الیاس کوثری جانشین فرمانده سپاه قدس گیلانی در یادواره شهدای دهستان‌های سمام و کجید در روستای تاریخی آل بویه شهرستان املش با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت‌ مردم را سبب پیروزی انقلاب دانست و اظهار کرد: در دورانی که انقلاب نیاز به یار و یاور، ایثار و فداکاری داشت، در آن دوران اگر مردم به صحنه نمی‌‌آمدند و آماده ایثار و فداکاری نمی‌‌شدند مسلماً انقلاب پیروز نمی‌‌شد.

 

 

وی افزود : اینکه در جنگ تحمیلی یک میلی‌متر از این سرزمین را به دشمن واگذار نشد و دشمن از تمام خاک بیرون رانده شد، این یک افتخار بزرگ تاریخی برای ملت ایران است.

 

سرهنگ پاسدارکوثری با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا یک ضرورت است، گفت : یادواره‌ها می‌تواند نقش مهمی در حفظ و تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی ایفا کند و یادوارهها باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تقویت روحیه جهادی و مقابله با جنگ نرم دشمن می‌شود.

 

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان از کمبود امکانات و وجود غیرت جوانان گفت و تصریح کرد: جوانان غیور ایران اسلامی در جنگ تحمیلی با وجود شرایط سخت و کمترین امکانات در مقابل دشمنان سراپا مجهز به پیشرفته‌ترین ادوات جنگی ایستاده‌اند.

 

وی اضافه کرد: به اعتراف دوستان و دشمنان، امروز ایران اسلامی با داشتن بیشترین دشمن، در امنیت کامل است و این امر مدیون و مرهون خون شهدای والامقام است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار