خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

نسل جوان ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس است

همدان-فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان نسل جوان را ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس دانست و گفت: اکثر شهدای مدافع حرم جوان بودند و در محورهای مختلف عملیاتی فرماندهی کردند.
کد خبر: ۹۶۳۱۱۲۱
|
۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در مراسم روز سرباز سپاه انصار الحسین(ع) ضمن قدردانی از تلاش‌های سربازان اظهار کرد: سربازی خدمتی مقدس است که فرهنگ آن در کشور ما نهادینه شده است و یکی از افتخارات استان همدان این است که ۲۸۵ شهید سرباز در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.

وی افزود: معمولا در تمام کشورها خدمت سربازی وجود دارد که ممکن است با هم تفاوت‌هایی داشته باشد؛ سربازان ما برای کشوری خدمت می‌کنند که در راس آن ولی فقیه است و برای استقلال این کشور زحمات زیادی چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران انقلاب کشیده شده است.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان ضمن بیان اهداف خدمت مقدس سربازی، سرباز را کلمه‌ای با ارزش دانست و افزود: حاج قاسم سلیمانی به خودش لقب سرباز داد که این نشان دهنده ارزشمند بودن این کلمه است.

وی با اشاره به رشادت‌های سربازان در دوران ۸ سال دفاع مقدس افزود: زمانی که شهید ستار ابراهیمی فرمانده گردان بودند تعدادی از سربازان به آن گردان اعزام شدند و در عملیات‌های مختلف شرکت کردند و حماسه آفریدند.

سردار مجیدی نسل جوان را ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس دانست و گفت: اکثر شهدای مدافع حرم جوان بودند و در محورهای مختلف عملیاتی فرماندهی کردند که این نشانگر لیاقت جوانان مومن این کشور برای ادامه دادن راه شهدای ۸ سال دفاع مقدس است.

وی عنوان کرد: دلجویی و سر کشی از خانواده‌های معظم و معزز شهدا وظیفه‌ای است که امروزه بر عهده ما است و ما باید از این طریق دین خود را به شهدا ادا کنیم.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان در پایان خاطرنشان کرد: زندگی فراز و نشیب‌های مختلفی دارد و دشمنان قسم خورده انقلاب برای منحرف کردن جوانان و نوجوانان ما نقشه کشیدند؛ بهتر است شما سربازان عزیز یک شهید را به عنوان رفیق خود انتخاب کنید و با او انس بگیرید و در سختی‌های زندگی از او کمک بخواهید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار