آئین غبارروبی مزار شهدا با حضور سردار کشاورز برگزار شد

بمناسبت هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور آئین غبارروبی مزار شهدای گلزار شهر برازجان با حضور سردار کشاورز و هیئت همراه، فرمانده و بسیجیان گردان ۱۱۶ امام حسین (ع) شهرستان دشتستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۶۳۱۲۵۵
|
۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر ، برگزاری مراسم غبار روبی از مزار گلزار شهدای شهر برازجان به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط فرمانده تیپ مردم پایه امام صادق (ع) استان بوشهر،هیئت همراه، فرمانده و بسیجیان گردان ۱۱۶ امام حسین (ع) شهرستان دشتستان انجام گرفت.

 

در این مراسم معنوی، حاضرین با نثار گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

 

سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ مردم پایه امام صادق (ع) استان بوشهر، در سخنانی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و گفت: شهدا با نثار جان خود، امنیت و آرامش را برای کشورمان به ارمغان آوردند و ما باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

 

وی در ادامه به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی ایران در سایه مجاهدت ها و رشادت های شهدا به ثمر رسید و امروز ما شاهد پیشرفت های چشمگیری در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی هستیم.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار