سردار کشاورز از سرباز نخبه تیپ امام صادق (ع) تجلیل کرد

بمناسبت هفته دفاع مقدس سردار کشاورز و هیئت همراه با حضور در منزل دکتر سروش استادزاده سرباز نخبه تیپ امام صادق (ع) از وی تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۶۳۱۲۵۶
|
۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ مردم پایه امام صادق (ع) استان بوشهر و هیئت همراه با حضور در منزل دکتر سروش استادزاده، سرباز نخبه تیپ امام صادق (ع) از وی تجلیل کردند.

فرمانده تیپ مردم پایه امام صادق (ع) در این دیدار با اشاره به اینکه دفاع مقدس گنجینه رشادت و جانفشانی سربازان و رزمندگان است گفت: هشت سال دفاع مقدس گنجینه بزرگی از رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و جانفشانی‌های سربازان و رزمندگان اسلام است.

سردار کشاورز با اشاره به نامگذاری پنجمین روز هفته دفاع مقدس به نام روز سرباز به نقش سربازان و مقاومت و پایداری آنها در دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: اقشار مختلفی از جمله نیرو‌های مسلح و آحاد مختلف مردم در دفاع مقدس حضور داشتند و یکی از ارکان سازمان‌های رزم، سربازان هستند.

او با بیان اینکه یکی از زیباترین صحنه‌های دفاع مقدس حضور داوطلبانه سربازان در جبهه‌ها و پس از اتمام خدمت سربازی بود، گفت: سال‌ها بعد جوانان ما با الگو گرفتن از آن رزمندگان و شهدا در جبهه‌های دفاع از حرم حضور پیدا کردند.

فرمانده تیپ مردم پایه امام صادق (ع) استان بوشهر  گفت: یکی از واژه‌هایی که در همه فرهنگ‌ها با قداست و احترام یاد می‌شود، کلمه سرباز است تا جایی که بر سنگ مزار سردار دل‌ها سرباز شهید قاسم سلیمانی نوشته شده است.

در پایان این دیدار سردار کشاورز با اهدا لوح تقدیری از سرباز نخبه دکتر سروش استادزاده تجلیل کرد.

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار