در جمع دانش آموزان فارسانی بیان شد؛

هفته دفاع مقدس تداعی گر ایثار و از خود گذشتگی است

هفته دفاع مقدس تداعی گر ایثار و از خود گذشتگی است
حجت الاسلام جواد ناصری، گفت: هفته دفاع مقدس تداعی‌کننده دلاورمردی‌ها و یادآور خاطرات رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های ماندگار ملت غیور ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۶۳۱۵۵۲
|
۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فارسان، به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در جمع دانش آموزان مدرسه بهشت آیین بیان کرد: افراد زیادی با تلاش، ایثار و ازخودگذشتگی که در دوران دفاع مقدس از خود نشان دادند آسایش و امنیت امروز را برای مردم ما به ارمغان آوردند و ما همه مدیون شهدا هستیم.

حجت الاسلام سید جواد ناصری، ادامه داد: بی‌تردید این اراده خلل‌ناپذیر به عنوان یکی از افتخارات ماندگار تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران تا ابدیت بر جریده عالم ثبت و ضبط است،بیان ارزش‌های دوران جنگ و رشادتها و دلاورمردیهای مردان و زنان این سرزمین را  باید به بهترین شیوه ممکن  و با زبانی رسا برای بخاطر سپرده شدن به کودکان و نسل جوان جامعه بیان کرد و این خاطرات را سینه به سینه به آیندگان انتقال داد. 

وی تصریح کرد:هفته دفاع مقدس تداعی‌کننده دلاورمردی‌ها و یادآور خاطرات رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های ماندگار ملت غیور ایران اسلامی است، روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود کرد و با تبعیت محض از حضرت امام (ره)، هم از اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم را حراست و هم امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

حجت الاسلام ناصری،در پایان، با کرامی داشت هفته دفاع مقدس و تبریک بر یادگاران عزیز سال های آتش و خون ، جانبازان و ایثارگران ، سربلندی و عزت بیشتر ایران اسلامی را از خداوند متعال خواستارشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار